Fondos
Correspondencia (2010-2011)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36048.AM.ROS.2.GF001.F0002.SF020.S0210.2.950/7
Título Correspondencia (2010-2011)
Data(s) 2010-2011 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal do Rosal
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Remisión de escritos: - Petición vecinal de paso de peatones elevado en la parroquia de As Eiras, enviada a la Deputación Provincial. - Documentación para liquidación de plusvalía presentada por don Ricardo Vicente Alonso, enviado al ORAL. - Documentación de NORPREVENCIÓN, enviada a UTE OPERACIONES PLANTA DE TRANSFERENCIA ZONA II. - Queja por desperfectos de árboles, enviada a José Ramón Conde Fernández. - Comunicación sobre reclamación de factura, a AUTOCAR LA GUÍA, S.L.
Ãrea de notas
Nota