Fondos
-
S0075. Expediente de sesións das comisións informativas e especiais
6.079/4. Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos Sociais (26-10-1999)
Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos Sociais (26-10-1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0001.SF006.S0075.6.079/4
Título Expediente de sesión da Comisión Informativa de Servizos Sociais (26-10-1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Comisión Informativa de Servizos Sociais do día 26 de Outubro de 1999 (26/10/99): > Solicitudes de exención de taxas de auga e lixo para 1999. > Bases reguladoras para subvencións de Concellaría de Servizos Sociais. > Petición de Martina Cardama Zabaleta, beneficiaria de Programa de Axuda no Fogar. > Convenio FEMXA. > Entrevista con comisionada do Plan de Drogas. > Bases de acceso á piscina municipal. > Convenio con mulleres "Xanela" e "Mulleres rurais".
Ãrea de notas
Nota