Fondos
-
S0865. Expediente de solicitude de subvencións de desenvolvemento local e emprego
2.014/1. Expediente de rehabilitación da antiga Casa Consistorial. Documentación requirida polo INEM (1989)
Expediente de rehabilitación da antiga Casa Consistorial. Documentación requirida polo INEM (1989)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0009.SF107.S0865.2.014/1
Título Expediente de rehabilitación da antiga Casa Consistorial. Documentación requirida polo INEM (1989)
Data(s) 1989 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación requirida polo INEM relativa ó convenio de 1986 - 1ª fase.
Obra: Rehabilitación antiga Casa Consistorial para conservatorio e biblioteca.
Documentación: Informe fin de obra, certificación pagamento final, nóminas traballadores, de xuño a decembro do 1986.
Sabino Barciela Blanco
Eduardo Barciela Rodríguez
Manuel Devesa Rodríguez
José Ramón Franco Alján
Antonio Gallego Míguez
Carlos Míguez Montero
Eduardo Rivas Castro
Jorge Rodríguez Rivera
Ãrea de notas
Nota