Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
5.122/11. Expediente de subministración de folios de papel timbrado da comunidade autónoma. Solicitudes (1987)
Expediente de subministración de folios de papel timbrado da comunidade autónoma. Solicitudes (1987)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.5.122/11
Título Expediente de subministración de folios de papel timbrado da comunidade autónoma. Solicitudes (1987)
Data(s) 1987 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitude de 600 folios de papel timbrado da comunidade autónoma.
Ãrea de notas
Nota