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F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.335/1. Expediente de subministración de paquetes de papel de fotocopiadora adxudicada a favor de Librería Papelería Hijos de Amador Pérez C.B. (1996)
Expediente de subministración de paquetes de papel de fotocopiadora adxudicada a favor de Librería Papelería Hijos de Amador Pérez C.B. (1996)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.6.335/1
Título Expediente de subministración de paquetes de papel de fotocopiadora adxudicada a favor de Librería Papelería Hijos de Amador Pérez C.B. (1996)
Data(s) 1996 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Compra a Librería Papelería Hijos de Amador Pérez, C.B. de 500 paquetes de papel de fotocopiadora DIN A4 e 125 de DIN A3.
Ãrea de notas
Nota