ATOPO
Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521

Fondos

Expediente de contratación da obra de reforma da Sede de Protección Civil de Redondela adxudicada a favor de Construcciones Cardeñoso SL (2009)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF026.S0239.7.087/1

  • Título Expediente de contratación da obra de reforma da Sede de Protección Civil de Redondela adxudicada a favor de Construcciones Cardeñoso SL (2009)

  • Data(s) 2009 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística Expediente 1203/2016 transferido dende Contratación a través de Ana Fortes Cambra o 2017/01/17.

  • Forma do ingreso Expediente 1203/2016: Transferencia nº 7/2017

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido C-90036:

    Expediente de contratación da execución da obra "Reforma da Sede de Protección Civil de Redondela": CONSTRUCCIONES CARDEÑOSO S.L. Contén:

    > Expediente de contratación
    > Reclamación previa de Covelo Canalones y Cubiertas s.l.
    > Certificación nº 1, 2, 3.
    > Expediente 1203/2016: Devolución de fianza en RA 14/11/2016.

Área de documentación

  • Existencia e localización de orixinais Expediente 1203/2016 en GESTIONA

  • Unidades de descrición relacionadas Documentación relacionada co expediente C-90022 localizado na Unidade de Instalación 7.086/2 O resto do expediente está na Unidade de Instalación 7.088/1

Área de notas

  • Nota

Área de control da descrición