Rexistros actuais: 1.625.131
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.383/4. Expediente de concurso e adxudicación do servizo de recollida de lixos (1969-1976)
Expediente de concurso e adxudicación do servizo de recollida de lixos (1969-1976)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.1.383/4
Título Expediente de concurso e adxudicación do servizo de recollida de lixos (1969-1976)
Data(s) 1969-1976 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Concurso e adxudicación do servizo de recollida de lixos. Contén denuncia do contrato de arrendamento no ano 1969.
Ãrea de notas
Nota