Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.702/13. Expediente de subministración e mantemento de fotocopiadora con destino ao Negociado de Urbanismo adxudicada a favor de Digital Vigo S.L. (2008)
Expediente de subministración e mantemento de fotocopiadora con destino ao Negociado de Urbanismo adxudicada a favor de Digital Vigo S.L. (2008)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.6.702/13
Título Expediente de subministración e mantemento de fotocopiadora con destino ao Negociado de Urbanismo adxudicada a favor de Digital Vigo S.L. (2008)
Data(s) 2008 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de Alugueiro e Mantemento de Fotocopiadora con destino ao Negociado de Urbanismo: DIGITAL VIGO S.L. En Resolución de Alcaldía de 06/08/2002. Contén: > Devolución de fianza en RA 04/08/2008
Ãrea de notas
Nota