Fondos
CORRESPONDENCIA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AXP.VILCRU..1.1
Título CORRESPONDENCIA
Data(s) 1894-2001 (Creación) 1894-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
Volume e soporte 12 unidades de instalación con 80 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo xulgado de paz de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación recibida e cursada polo Rexistro Civil nas súas relacións con outros xulgados e administracións e cos cidadáns. Inclúe correspondencia, certificacións e fes de vida, expedientes de veciñanza civil, traslados de inscricións e os libros diario do Rexistro Civil nalgúns casos.
Organizació
Esta 1ª división de sección, CORRESPONDENCIA, está organizada nas seguintes series documentais: 1.- REXISTRO CIVIL 1.1.- CORRESPONDENCIA 1.1.1.- Correspondencia 1.1.2.- Certificacións 1.1.3.- Expedientes de veciñanza civil 1.1.4.- Libro diario do Rexistro Civil 1.1.5.- Traslados de inscricións
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Correspondencia Rexistro civil España Galicia Pontevedra Vila de Cruces