Fondos
CORRESPONDENCIA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36061.AXP.VILNOV..1.1
Título CORRESPONDENCIA
Data(s) 1924-2001 (Creación) 1924-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
Volume e soporte 9 unidades de instalación con 51 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo xulgado de paz de Vilanova de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación recibida e cursada polo Rexistro Civil nas súas relacións con outros xulgados e administracións e cos cidadáns. Inclúe correspondencia, certificacións e fes de vida, expedientes de veciñanza civil, traslados de inscricións e os libros diario do Rexistro Civil nalgúns casos.
Organizació
Esta 1ª división de sección, CORRESPONDENCIA, está organizada nas seguintes series documentais: 1.- REXISTRO CIVIL 1.1.- CORRESPONDENCIA 1.1.1.- Correspondencia 1.1.2.- Certificacións 1.1.3.- Expedientes de veciñanza civil 1.1.4.- Libro diario do Rexistro Civil 1.1.5.- Traslados de inscricións
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Correspondencia Rexistro civil España Galicia Pontevedra Vilanova de Arousa