Rexistros actuais: 1.640.206 
  Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523 
 Fondos
GOBERNO
Área de identificación
- Código(s) de referencia ES.GA.36057.AELMB.1 
- Título GOBERNO 
- Data(s) 1945 - 2024 (Creación) 1945 - (Produción) - 2024 (Produción) 
- Volume e soporte 87 unidades de instalación; 494 agrupacións documentai: 1679 rexistros 
Área de contexto
- Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Bembrive 
Área de contido e estrutura
- Alcance e contido Contén documentación referida ao goberno e xestión da Entidade Local Menor, entendendo esta como anexos, parroquias, lugares, aldeas, caseríos e poboados que dentro dun municipio, e constituíndo un núcleo separado de edificación, forma un conxunto de persoas e bens, con dereitos ou intereses peculiares e colectivos, diferenciados dos xerais do concello. 
- Organizació - Esta sección, GOBERNO, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 1.- GOBERNO 1.1.- XUNTA ADMINISTRATIVA 1.1.1.- Libro de actas da Xunta Veciñal 1.1.2.- Actas de constitución da Xunta Veciñal 1.1.3.- Comisión Provincial de Montes 1.1.4.- Coordinadora Entidades Locais 1.1.5.- Documentación de cargos da Entidade 1.1.6.- Expedientes da Entidade 1.1.7.- Expedientes de organización territorial 1.1.8.- Expedientes de sesións da Asemblea Xeral 1.1.9.- Expedientes de sesións da Xunta Veciñal 1.1.10.- Mocións e escritos de vocais 1.1.11.- Padroádego Monte Santa Trega 1.2.- ALCALDE PEDÁNEO 1.2.1.- Decretos. Edictos 1.2.2.- Libro de resolucións da Alcaldía Pedánea 1.2.3.- Expedientes de protocolo 1.3.- COMISIÓNS ESPECIAIS 1.3.1.- Comisión de Contas 
Ãrea de notas
- Nota 
 
 