Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
10/3. Expediente de concesión dunha subvención realizada polo Secretario da Entidade a favor do Concello de Tui para a reconstrución da Casa do Concello. Certificado
Expediente de concesión dunha subvención realizada polo Secretario da Entidade a favor do Concello de Tui para a reconstrución da Casa do Concello. Certificado
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36055.AELMP.2.1.3.1.10/3
Título Expediente de concesión dunha subvención realizada polo Secretario da Entidade a favor do Concello de Tui para a reconstrución da Casa do Concello. Certificado
Data(s) 1954 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Pazos de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Certificación do Secretario da Entidade concediendo ao Concello de Tui unha subvención de 20.000 pesetas para as obras de reconstrución e ampliación do Concello.
Ãrea de notas
Nota