Fondos
Expedientes de persoal
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36055.AELMP.2.1.4.1
Título Expedientes de persoal
Data(s) 1957-1993 (Creación) 1957-00-00 - 2020-04-27 (Produción)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 13 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Pazos de Reis
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración. Ademais tamén contén testemuños da relación laboral dos distintos traballadores que non detenten a condición de funcionarios e están suxeitos a lexislación laboral. Estes plásmanse en contratos de diversas modalidades e con diversas temporalidade, así como nas múltiples incidencias derivadas desta relación laboral.
Ãrea de notas
Nota