Informes
Informe da Alcaldía sobre a xustificación do retraso para a presentación á selección do curso AFD "Operacións auxiliares de servizos administrativos e xerais" de Abel Pampín Iglesias
1.523/12
Informe da Alcaldía sobre a xustificación do retraso para a presentación á selección do curso AFD "Operacións auxiliares de servizos administrativos e xerais" de Abel Pampín Iglesias.
Proposta de Juan Novás Guillán para ocupar a vacante na Comisión Provincial de Monumentos [1948]
47/63/35
[1948] Contén: • Informe de [Sánchez Cantón] propoñendo a Juan Novás Guillán para ocupar a vacante na Comisión Provincial de Monumentos de Pontevedra causada pola morte de Casto Sampedro. Inclúe panexírico a Casto Sampedro. Manuscrito mecanografado. • Currículo de Juan Novás Guillán Sinatura: Sánchez Cantón, 63-35
Francisco Javier Sánchez Cantón
Informes (1998)
605/4
Informes.
Concello de Pontecesures
Informes (1999)
605/5
Informes.
Concello de Pontecesures
Informes. Novembro-Decembro (2001)
1.016/6
Informes, novembro - decembro.
Concello de Pontecesures
Informes da Secretaría (1992)
955/1
Informes.
Concello de Pontecesures
Informes da Secretaría (1995)
955/4
Informes.
Concello de Pontecesures
Certificación de revisión periódica de Repsol (2001)
1.168/4
Certificación de revisión periódica de Repsol.
Concello de Pontecesures
Certificacións e informes da Secretaría sobre a iluminación pública (1955-1990)
577/2
Certificacións e informes da iluminación pública.
Concello de Pontecesures
Certificacións e informes (1974-1987)
954/5
Certificacións e informes.
Concello de Pontecesures
Informes sobre ordenación do territorio a nome de Consellería de Política Territorial
20604/1
Titular: Consellería de Política Territorial Rexistro núm: 22776/1997 Tipoloxía: Expediente Planeamento Urbanístico, Informes sobre ordenación do territorio Situación: Estrada C-550, 0-0
Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico
Informes sobre ordenación do territorio a nome de Autoridade Portuaria de Marín e Ría de Pontevedra
21480/61
Titular: Autoridade Portuaria de Marín e Ría de Pontevedra Rexistro núm: 12151/2000 Tipoloxía: Expediente Planeamento Urbanístico, Informes sobre ordenación do territorio Situación: Puerto de Marín-Pontevedra, 0-0
Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico
Informes sobre ordenación do territorio a nome de Concello de Poio
21039/12
Titular: Concello de Poio Rexistro núm: 12458/1998 Tipoloxía: Expediente Planeamento Urbanístico, Informes sobre ordenación do territorio
Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico
Informes sobre ordenación do territorio a nome de Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda
21976/1
Titular: Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Vivenda Rexistro núm: 30891/2001 Tipoloxía: Expediente Planeamento Urbanístico, Informes sobre ordenación do territorio Situación: Lourizán, 0-0
Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico
Normas complementarias e subsidiarias do planteamento da Provincia de Pontevedra, da Consellería de Ordenación do Territorio e Obras Públicas da Xunta de Galicia
17154/1
Titular: Consellería de Ordenación do Territorio e Obras Públicas da Xunta de Galicia Rexistro núm: 14722/89
Concello de Pontevedra. Servizo de Urbanismo, Medio Ambiente e Patrimonio Histórico
Parte de intervención con relación á situación das obras municipais (1992)
1.738/2
Parte de intervención con relación á situación das obras municipais.
Copia do oficio remitido pola Tesourería Xeral da Seguridade Social, comunicando o embargo de créditos á empresa "Cooperaciones Administrativas, S.L. COAD" (2003)
2.510/2
Copia do oficio remitido pola Tesourería Xeral da Seguridade Social, comunicando o embargo de créditos á empresa "Cooperaciones Administrativas, S.L. COAD".
Informe de intervención do Concello de Silleda e proposta de pagamentos a Telefónica pola instalación de 16 teléfonos de extrarradio en Grava (1996-2003)
2.505/2
Informe de Intervención do Concello de Silleda e proposta de pagamentos a Telefónica de 1.195.282 pesetas pola instalación de 16 teléfonos de extrarradio en Grava. Contén: *Escritos 1997-98 solicitando o abono das 16 mensualidades. *Facturas 1997.
Informes e comunicacións de vistas e incidencias que remite a inspección (1936-1941)
366/38
Informes e comunicacións de vistas e incidencias que remite a inspección.
Concello de Barro
Memorias (1929)
33/1
Memorias.
Concello de Barro
Informes (1955)
33/6
Informes.
Concello de Barro
Informes (1958)
33/8
Informes.
Concello de Barro
Informes (1959)
33/9
Informes.
Concello de Barro
Informes (1960)
33/10
Informes.
Concello de Barro
Informes (1961)
33/11
Informes.
Concello de Barro
Informes (1964)
33/14
Informes.
Concello de Barro
Informes (1965)
33/15
Informes.
Concello de Barro
Informes (1966)
33/16
Informes.
Concello de Barro
Informes (1981)
33/28
Informes.
Concello de Barro
Informes (1989)
33/36
Informes.
Concello de Barro
Informes (1993)
33/40
Informes.
Concello de Barro
Informes (1994)
33/41
Informes.
Concello de Barro
Expediente de informe de Secretaría - Intervención. en relación co expediente de recoñecemento de débeda (1995)
1.125/3
Expediente de informe de Secretaría - Intervención. en relación co expediente de recoñecemento de débeda. Contén: - Relación de proveedores.
Concello de Barro
Certificacións e informes da Alcaldía (1984-1985)
29/1
Certificacións e informes da Alcaldía.
Certificacións e informes da Alcaldía (1990-1991)
33/1
Certificacións e informes da Alcaldía.
Certificacións e informes da Alcaldía (xaneiro-marzo de 2004)
2.301/2
Certificacións e informes da Alcaldía (02/01/04-30/03/04).
Certificacións e informes da Alcaldía (outubro-decembro de 2004)
2.303/1
Certificacións e informes da Alcaldía. De outubro a decembro de 2004.
Expediente de información do marco presupostario período 2014-2016 (2013)
2.990/6
Expediente de información do marco presupostario período 2014-2016.
Expediente de informe sobre o cumprimento da lei contra a morosidade (2016)
2.993/9
Expediente de informe sobre o cumprimento da lei contra a morosidade. 4º trimestre de 2016.
Expediente de informes sobre o estado das capelas vella e nova de San Xoaquín na Illa de Ons (1999-2003)
5.416/12
Expediente de informes sobre o estado das capelas vella e nova de San Xoaquín na Illa de Ons (parroquia de Santa María de Beluso), municipio de Bueu.
Informe sobre a tradición da orixe de Colón [1894-1927]
46/70/2/1
[1894-1927] (Produción)
[1894-1927] Informe de Casto Sampedro para a Real Academia da Historia sobre a tradición da orixe de Cristóbal Colón. Sinatura : Sampedro, 70-2/1
Casto Sampedro Folgar
Expedientes medidas urxentes de saneamento e regulación de facendas locais (1983)
484/4
Expedientes medidas urxentes de saneamento e regulación de facendas locais.
"I Jornadas de estudio sobre fundaciones" (1995-2000)
2/130/2
1995-2000 (Produción)
1995-2000 "I Jornadas de estudio sobre fundaciones: normas de adaptación del Plan General de Contabilidad a las entidades sin fines lucrativos y Normas de Información Presupuestaria de estas entidades" / Fundación Pedro Barrie de la Maza Sinatura: Arquivo Xeral, 130-2
Museo de Pontevedra
Informes sobre a existencia documental relativa aos montes de Bueu no Arquivo da Deputación de Pontevedra (2013)
4.360/22
Información xenérica sobre a existencia de documentación nos fondos provinciais do Arquivo da Deputación provincial de Pontevedra de expedientes de montes relativos ao termo municipal de Bueu.
Informes (1962)
2.356/16
Informes (1965)
2.356/18
Expediente do traslado de informes sobre desperfectos no paseo marítimo de Pescadoira e na contorna dos xardíns de María Eugenia (2016)
4.628/20
Traslado de informes sobre desperfectos no paseo marítimo de Bueu na zona entre a avenida de Castelao e a praza das conserveiras de Alonso tanto no pavimento coma no muro de contención. Tamén se traslada informe de desperfectos na contorna do paseo e xardíns de María Eugenia de Bueu. Non consta resolución.
Correspondencia do Diputado Delegado Pedro Rial López (1968-1969)
39.979/5
Fogar Provincial Correspondencia do Diputado Delegado Pedro Rial López. Contén: Memorias e informes. Data: 1968-1969
Expediente da relación de asuntos levados a Pleno con informes (1970)
19.868/10
Relación de asuntos levados a Pleno con informes. 1970.
Expediente da relación de asuntos levados a Pleno con informes (1973)
19.868/13
Relación de asuntos levados a Pleno con informes. 1973.
Expediente de devolución de fianza a favor de Indeza SL por diversas obras. Informes de Intervención
10.891/24
Copias informes de Intervención favorables á devolución de fianzas a favor de Indeza, S. L. para responder de varias obras. Ano 1988.
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar. Desestimados (2003)
40.587/3
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar. Desestimados (2003)
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1979)
40.584/1
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1979)
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1981)
40.584/3
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1981)
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1987)
40.585/3
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1987)
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1991)
40.586/3
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar (1991)
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar. Desestimados (2002)
40.587/2
Informes negativos de solicitudes de ingreso con internos da Escola Fogar. Desestimados (2002)
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Desestimadas, anuladas e en lista de espera (2005)
40.588/1
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Desestimadas, anuladas e en lista de espera (2005)
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Desestimadas (2008)
40.590/2
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Desestimadas (2008)
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Presentadas fóra de prazo (2008)
40.590/3
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Presentadas fóra de prazo (2008)
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Anuladas pola familia (2010)
40.591/2
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Anuladas pola familia (2010)
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Anuladas polo Centro (2010)
40.591/1
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Anuladas polo Centro (2010)
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Anuladas (2012)
40.593/1
Solicitudes de ingreso como internos da Escola Fogar. Anuladas (2012)
Policía municipal. Fotografías relativas a informes e partes pendentes de incorporación (1995-2004)
5.200/2
Fotografías pendentes de incorporación ós informes e partes da policía local librados ó negociado de urbanismo no período 1995 a 2004
Informe intervención (1992)
1.196/3
Informe intervención.
Informes de Intervención (2004-2006)
2.505/15
Informes de Intervención.
Recursos e liquidacións (1982-1983)
1.556/1
Recursos e liquidacións.
Documentación relacionada con expedientes jurídicos seguidos contra T.C. - F.L., y Consulting e Ingeniería Lubian, S. L., sobre expedientes de embargo y otros.
10.490/1
Documentación relacionada con expedientes jurídicos seguidos contra T.C. - F.L., y Consulting e Ingeniería Lubian, S. L., sobre expedientes de embargo y otros.
Certificacións e informes da Alcaldía (1993)
35/1
Certificacións e informes da Alcaldía.
Certificacións e informes da Alcaldía (1994-1995)
36/1
Certificacións e informes da Alcaldía.
Certificacións e informes da Alcaldía (1997-1998)
37/2
Certificacións e informes da Alcaldía.
Certificacións e informes da Alcaldía (1998)
38/1
Certificacións e informes da Alcaldía.
Expediente de informes do xulgado (1994)
2.173/9
Expediente de informes do xulgado.
Certificacións e informes da Alcaldía (abril-setembro de 2004)
2.302/1
Certificacións e informes da Alcaldía. De abril a setembro de 2004.
Certificacións e informes da Alcaldía (xullo-decembro de 2005)
2.305/1
Certificacións e informes da Alcaldía. De xullo a decembro de 2005.
Informes varios do policía municipal Mariano Bernárdez Gándara
565/24
Informes varios do policía municipal Mariano Bernárdez Gándara. Contén fotografía e panfletos publicitarios.
Informes varios do policía municipal Mariano Bernárdez Gándara
565/27
Informes varios do policía municipal Mariano Bernárdez Gándara.
Informes (1963)
33/13
Informes.
Concello de Barro
Informes (1973)
33/23
Informes.
Concello de Barro
Informes (1976)
33/24
Informes.
Concello de Barro
Informes (1979)
33/26
Informes.
Concello de Barro
Informes (1983)
33/30
Informes.
Concello de Barro
Informes (1988)
33/35
Informes.
Concello de Barro
Informes (1990)
33/37
Informes.
Concello de Barro
Expediente de creación de ficheiros con datos persoais. da Axencia de Protección de Datos (1994)
1.125/2
Expediente de creación de ficheiros con datos persoais. da Axencia de Protección de Datos.
Concello de Barro
Correspondencia do Diputado Delegado Pedro Rial López (1970)
Fogar Provincial Correspondencia do Diputado Delegado Pedro Rial López. Contén: Memorias e informes. Data: 1970
Expediente da relación de asuntos levados a Pleno con informes (1971)
19.868/11
Relación de asuntos levados a Pleno con informes. 1971.
Expediente de certificacións e informes sobre o persoal (2018-2019)
6.327/22
Expediente de certificacións e informes sobre o persoal. 2018-2019.
Concello de Baiona
Informe de intervención sobre adxudicación, realización e financiamento da obra denominada "Aparcadoiro na Igrexa de Cortegada"
2.510/1
Informe de intervención sobre adxudicación, realización e finanzamento da obra denominada "Aparcadoiro na Igrexa de Cortegada".
Expediente de informe de morosidade do segundo trimestre (2013)
2.818/21
Expediente de informe de morosidade do segundo trimestre do 2013.
Expediente de execución trimestral do presuposto. 2º trimestre (2015)
2.822/5
Expediente de execución trimestral do presuposto. 2º trimestre.
Expediente de execución trimestral do presuposto. 3º trimestre (2015)
2.822/6
Expediente de execución trimestral do presuposto. 3º trimestre.
Expediente de informe de morosidade dos proveedores do 3º trimestre (2015)
2.822/8
Expediente de informe de morosidade dos proveedores do 3º trimestre.
Expediente de informe sobre o cumprimento da Lei 15/2010 contra a morosidade. 3º trimestre (2016-2017)
2.822/9
Expediente de informe sobre o cumprimento da Lei 15/2010 contra a morosidade. 3º trimestre.
Expediente de informe sobre o cumprimento da lei contra a morosidade (2017)
2.993/10
Expediente de informe sobre o cumprimento da lei contra a morosidade. 1º trimestre de 2017.
Expediente de informes e anuncios no BOP de Intervención (2012)
3.058/7
Expediente de informes e anuncios no BOP de Intervención
Certificacións e informes xerais (2015)
2.235/2
Certificados e informes xerais do ano 2015.
Concello de Pontecesures
Memorias. Informes
1.029/7
Informes e proxectos.
Memoria estatística do Servizo de Recadación de Contribucións (1956)
7.586/1
Servizo de Recadación de Contribucións 1956 > Memoria-Estatística do Servizo de Recadación de Contribucións. > Informes.
Correspondencia e informes de Intervención (1998)
23.323/2
Intervención. - Informes e Comunicacións. 1998.