ATOPO
Registros actuales: 1.643.770
Objetos digitales disponibles: 506.411

Fondos

Acta de presenza e requirimento de Manuel Gándara polo derribo non autorizado da "Casa do Cura" (1994)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.26..3.1.44.416/14

  • Título Acta de presenza e requirimento de Manuel Gándara polo derribo non autorizado da "Casa do Cura" (1994)

  • Data(s) 1994 (Creación)

  • Volume e soporte 8 Follas

Área de contexto

  • Nome do produtor Familia Gándara (PORTAS)(1784-1995) Don Pedro da Riva e a súa muller, dona Alberta Alonso, construíron a capela con advocación a San Pedro Mártir e San Alberto, no ano 1784, no lugar de Cachal, parroquia de San Pedro de Lantaño, municipio de Portas. Erixiron a Capelanía Mercenaria a título de Padroado Real de Legos. Dotaron dos bens necesarios para o sostemento da mesma. Tamén estableceron vinculo regular sobre outros bens.

  • Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Acta a instancia de Manuel Gándara Gómez motivada polo derribo non autorizado da "Casa do Cura". Notaría Luis M. Gómez Varela.
    Inclúe: Dilixencia do 05/12/1994 a través da cal María del Pilar Carril García resposta ao requirimento inicial. Copia autorizada.
    (30/11/1994 - 05/12/1994)

Área de notas

  • Nota Acompaña copia simple.

Puntos de acceso

Área de control da descrición