ATOPO
Registros actuales: 1.625.388
Objetos digitales disponibles: 504.762

Acta de sesión 2007/09/26_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.375/2.2007-09-26_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2007/09/26_Ordinaria

  • Data(s) 2007-09-26 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e cinco minutos do día vinte e seis de setembro do ano dous mil sete, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Julio Alén Montes, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuiña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.15416.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 19 de setembro de 2007. ------ Folla: 2.15417.- DEVOLUCIÓN DE GARANTÍAS DEFINITIVAS Unha vez tramitados os correspondentes expedientes, de conformidade co disposto no artigo 47 e concordantes do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, do Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas, e ó non estar suxeitos a responsabilidade e terse cumpridas as condicións dos contratos a Xunta de Goberno acorda por unanimidade a devolución das seguintes fianzas: DICSA (DECORACION, INSTALACIONES Y CONSTRUCCIONES, S.A.(NIF. A.36.011.047) • A constituída en valores, mediante aval de Santander Central Hispano, por importe de dous mil trescentos noventa e catro euros (2.394,00 €), para responder de “Pavimentación do Atrio da Igrexa e dotación de servizos de aseos adaptados o D35/2000 (Illa de Arousa)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 16/06/2005 segundo núm.200500062097 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES VALE, S.L. (NIF. B.36024.933) • A constituída en valores, mediante aval de SOGARPO, por importe de trece mil setecentos trinta e seis euros con sesenta e sete céntimos de (13.736,67 €), para responder de “Obra civil para instalación de plantas depuradoras de augas residuais no Concello das Neves (lote 3)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 6/10/2005 segundo núm.200500092350 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTARC-ANTONIO RIVERO CARPINTERO, S.L. (NIF. 76913486Z) • A constituída en valores,mediante aval de CTO. y CAUCION, por importe de dous mil trescentos cincuenta e dous euros con vinte e cinco céntimos (2.352,25 €), para responder de “Mellora visibilidade en varias EE.PP. da Zona Norte”,pertencentes a (Fondos Propios de 2005), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/12/2005 segundo núm.200500111853 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUGANON, S.L. (NIF. B.36.352.896) • A constituída en valores, mediante aval de CAIXANOVA, por importe de dous mil trescentos corenta e dous euros con oitenta e oito céntimos (2.342,88 €), para responder de “Remodelación Ala Norte na planta baixo cuberta do Pazo Provincial”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/05/2005 segundo núm. 200500053073 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. TECNICOS ASOCIADOS, S.L.(NIF. B.36.024.636) • A constituída en metálico, por importe de mil seiscentos sesenta e oito euros con corenta e seis céntimos (1.668,46 €), para responder de “Climatización do Ala Norte na planta baixo cuberta do Pazo Provincial)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/01/2006 segundo núm.200600004283 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. TALLERES FONTIÑAS, S.L. (C.I.F. B-36.234.979) • A constituída en valores,mediante aval de Caixanova, por importe de mil trescentos trinta e cinco euros con noventa e dous céntimos (1.335,92 €), para responder de “Barandilla de Ponte Cabanelas (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 02/01/2006 segundo núm.200600000001 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. BARRERAS DE SEGURIDAD, S.L. (NIF. B.32.204.620) • A constituída en valores, mediante aval do Banco de Galicia, por importe de dous mil douscentos trinta e catro euros con oitenta céntimos (2.234,80 €), para responder de “Mellora da Seguridade Vial E.P. 5105 Maceira-La Graña (Covelo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/01/2006 segundo núm.200600002736 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. SETGA, S.L. (NIF. B.36.699.064) • A constituída en valores, mediante aval del Banco Popular, por importe de mil catrocentos c0renta e nove euros con quince céntimos (1.449,15 €), para responder de “Iluminación pública en estrada Cabanelas-Ribadumia (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 21/06/2006 segundo núm. 200600055903 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco Popular, por importe de mil catrocentos dez euros con oitenta e sete céntimos (1.410,87 €), para responder de “Reforzo da seguridade vial en acceso a Bahiña (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 25/08/2005 segundo núm. 200500081010 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. MOVEX VIAL, S.L. (NIF. B.36.684.157) • A constituída en valores, mediante aval de Banesto, por importe de sesenta mil setecentos corenta e sete euros con oitenta e oito céntimos (60.747,88 €), para responder de “Anticipo a conta por acopio de materiais da obra de Reforma e ampliación do Auditorio do Rosal)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/11/2005 segundo núm.200500104746 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Banesto, por importe de sesenta mil euros (60.000,00 €), para responder de “Anticipo a conta por acopio de materiais da obra de reforma e ampliación do Auditorio do Rosal)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 31/10/2005 segundo núm.200500099306 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. NAROM, S.L. (NIF. B.36.163.418) • A constituída en valores, mediante aval de Banesto, por importe de tres mil novecentos seis euros con vinte e tres céntimos (3.906,23 €), para responder de “Empedrado recinto de festas de Santa María de Caselas (Salceda)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 18/07/2005 segundo núm.200500070197 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de La Caixa, por importe de tres mil cento sete euros con setenta céntimos (3.107,70 €), para responder de “Instalación de plantas depuradoras de augas residuais nos Concellos de A Cañiza e Crecente (Lote 1)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/10/2005 segundo núm.200500093139 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. INDEZA EDIFICACIÓN Y OBRA CIVIL, S.L. (antes chamada INDUSTRIAS DEL DEZA, S.L.- INDEZA), (C.I.F. B.36.009.785) • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de vinte e un mil seiscentos once euros con setenta e tres céntimos (21.611,73 €), para responder de “Obra do proxecto modificado da E.P. 0002 Pontevedra-Tomeza- C-550 (Vilaboa)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/12/2002 segundo núm.200200110092 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil euros (2.000,00 €), para responder de “Obra de canalización en baixa tensión en rúa de Santa Margarita.Pontevedra” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/01/2006 segundo núm. 200600004269 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de catro mil trescentos dezaseis euros con cincuenta e cinco céntimos (4.316,55 €), para responder de “Obra do proxecto modificado da E.P. 0002 Pontevedra-Tomeza-C-550 (Vilaboa)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/12/2005 segundo núm.200500116759 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de cinco mil catrocentos oitenta e catro euros con cincuenta e nove céntimos (5.484,59 €), para responder de “Obra complementaria de acondicionamento da travesía a E.P. 0007 rúas de Santa Margarida e da Pomba (Pontevedra)” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/12/2005 segundo núm. 200500116761 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES EIRIÑA, S.L. • A constituída en valores, mediante aval do Banco Pastor, por importe de trece mil seiscentos corenta e nove euros con dezaoito céntimos (13.649,18 €), para responder de “Obra de modificado núm.1 de mellora de beirarrúas na rúa Tui (Vigo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 09/08/2005 segundo núm. 200500064392 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco Pastor, por importe de dous mil setecentos dous euros con cincenta e tres céntimos (2.702,53 €), para responder de “Obra de modificado núm.1 de mellora de beirarrúas na rúa Tui (Vigo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/06/2006 segundo núm. 200600055335 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco de Galicia, por importe de trinta e cinco mil noventa e seis euros (35.096,00 €), para responder de “Obra de mellora de trazado en Barreiro C.P. Salceda-Picoña (Salceda)”, pertencente o POL/2004 e que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/09/2004 segundo núm. 200400065045 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco de Galicia, por importe de oito mil novecentos sesenta e catro (8.964,00 €), para responder de “Obra da E.P. 2909 Arcade-Viso (Soutomaior-Redondela)”, pertencente o P.P.C/2004 e que foi depositada na Tesourería Provincial o 08/09/2004 segundo núm. 200400065046 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES CRESPO, S.A. (C.I.F. A.36.001.063) • A constituída en valores, mediante aval do Banco Simeón, por importe de mil novecentos trinta e cinco euros con setenta e dous céntimos (1.935,72 €), para responder de “Carril de espera no P.K. 0+720 da E.P. 2202 Baiona- O Rosal (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 19/04/2006 segundo núm. 200600037524 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval da Caixa, por importe de dous mil douscentos setenta e seis euros con cincuenta e tres céntimos (2.276,53 €), para responder de “Proxecto modificado núm.1 de mellora C.P. 4202 Tortoreos-Carrasqueira (As Neves)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 26/11/2004 segundo núm.200400083020 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de once mil oitenta e seis euros con oitenta céntimos (11.086,80 €), para responder de “Pavimentado de capa de rodadura + sustitución de saneamiento e abastecimiento na rúa Urzaiz (dende Gran Vía ata Gregorio Espino) (Vigo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/07/2004 segundo núm.200400051628 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores,mediante aval de Sogarpo, por importe de cinco mil trescentos trece euros con cincuenta e seis céntimos (5.313,56 €), para responder de “Modificado núm.1 de mellora E.P. 2202 Baiona-Rosal (Baiona-Oia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 23/01/2006 segundo núm. 200600003888 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de vinte e tres mil cento oito euros con corenta céntimos (23.108,40 €), para responder de “Modificado núm.1 de mellora de trazado C.P. 3001 Tui-Rebordanes (Tui)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/01/03, segundo núm. 200300000002 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Mapfre, por importe de vinte e seis mil novecentos cincuenta e cinco euros con sesenta céntimos (26.955,60 €), para responder de “Modificado núm.1 de mellora E.P. 2202 Baiona-Rosal (Baiona-Oia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/10/2003 segundo núm. 200300075369 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Caixa Galicia, por importe de catro mil cincocentos oitenta e oito euros con trece céntimos (4.588,13 €), para responder de “Modificado núm.1 de mellora de trazado E.P.3001 Tui-Rebordanes (Tui)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/03/2006 segundo núm. 200600024042 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES E.C. CASAS, S.L. (NIF. B.36.147.429) • A constituída en valores, mediante aval do Banesto, por importe de catorce mil catrocentos cincuenta e oito euros con sesenta céntimos (14.458,60 €), para responder de “Mellora trazado e servizos E.P.2401 Porriño-Mosende (Porriño)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/12/2004 segundo núm.200400089003 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banesto, por importe de dous mil trescentos oitenta e catro euros (2.384,00 €), para responder de “Drenaxe lonxitudinal e ampliación plataforma en Tomiño-Sabaris (Baiona)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 07/02/2006 segundo núm. 200600008203 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banesto, por importe de mil novecentos oitenta e nove euros con sesenta céntimos (1.989,60 €), para responder de “Estabilización de beiravías P.K. 7+250 a 17+070 E.P. Baiona-Rosal (Baiona-Oia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 14/02/2006 segundo núm. 200600010210 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banesto, por importe de mil oitocentos trinta e tres euros con cincuenta e tres céntimos (1.833,53 €), para responder de “E.P.Sanxenxo-Meaño (Meaño)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/09/2005 segundo núm.200500090083 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ SARMIENTO,S.A. (NIF. A.36.018.786) • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de cinco mil cento setenta e nove euros con vinte céntimos (5.179,20 €), para responder de “Proxecto complementario de reforma e acondicionamento interior de instalacións para implantación da Cidade + na Cidade Infantil Príncipe Felipe”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 17/03/2006 segundo núm.200600025185 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores,mediante aval de Crédito e Caución, por importe de vinte e cinco mil oitocentos noventa e seis euros (25.896,00 €), para responder de “Acondicionamento interior de instalacións para implantación da Cidade+ na Cidade Infantil Príncipe Felipe” e que foi depositada na Tesourería Provincial o 10/05/2005 segundo núm.200500049251 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil trescentos sesenta euros (2.360,00 €), para responder de “Obras adicionais C.F. Vilariño-Nigrán (Pontevedra)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 02/03/2006 segundo núm. 200600018641 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES FERNÁNDEZ SARMIENTO, S.A. E 0.C.S. SISAN, S.L. U.T.E. (NIF.G.36.457.992) • A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de catro mil setecentos setenta e dous euros con noventa e sete céntimos (4.772,97 €), para responder de “Reformado de ampliación de Laboratorios na Finca Areeiro”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 09/03/2004 segundo núm.200400019144 de operación, sendo indispensable para retirala, a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES RAFER, S.L. (NIF. B.36.052.702) • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil trescentos oitenta e sete euros con setenta e seis céntimos (2.387,76 €), para responder de “Obra adicional E.P. 7104 Cerdedo-Sto.Domingo (Cerdedo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/01/2006 segundo núm.200600004330 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES TABOADA Y RAMOS, S.L. (NIF. B.36.052.876). • A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de nove mil douscentos nove euros con cincuenta e nove céntimos (9.209,59 €), para responder de“Obra de mellora de trazado e pavimentación E.P. 4304 Meirol-Enlace Autovía (Mondariz)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 03/06/2003 segundo núm.200300039596 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Caixanova, por importe de oito mil oitocentos oitenta euros con vinte e oito céntimos (8.880,28 €), para responder de “Obra de mellora de trazado e pavimentación E.P. acceso á Franqueira (A Cañiza)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 30/07/2003 segundo núm. 200300055585 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil trescentos corenta e tres euros con noventa e un céntimos (2.343,91 €), para responder de “Obra de reposición de accesos e regadíos na E.P. Meirol enlace autovía (Mondariz)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/12/2005 segundo núm. 200500117019 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de BBVA, por importe de dous mil trescentos vintedous euros con sesenta e sete céntimos (2.322,67 €), para responder de “Obra de pavimentación de beiravías e mellora do drenaxe lonxitudinal na E.P.de acceso á Franqueira (A Cañiza)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 28/01/2005 segundo núm. 200500117013 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banesto, por importe de dous mil trescentos trinta euros con sesenta e dous céntimos (2.330,62 €), para responder de “Obra de caños e obras de fabrica E.P. 6503 Silleda-Siador-Refoxos (Silleda)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 24/01/2006 segundo núm. 200600004331 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banesto, por importe de mil douscentos noventa e nove euros con dez céntimos (1.299,10 €), para responder de “Acceso a Forcarei carril de espera (Forcarei)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 12/01/2006 segundo núm. 200600000558 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES, S.A. (COVSA) (NIF. A.36.008.886) • A constituída en valores, mediante aval de Sogarpo, por importe de dous mil sesenta e catro euros (2.064,00 €), para responder de “Ampliación Ponte EP 0506 Curro-Portela (Barro)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 11/05/2005 segundo núm. 200500049656 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco Pastor, por importe de dous mil douscentos tres euros con oitenta céntimos (2.203,80 €), para responder de “Obra complementaria e reposición de servizos EP Arcade-Viso P.K. 0+000 a 0+500 (Soutomaior)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 8/02/2006 segundo núm. 200600008233 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de Banco de Galicia, por importe de mil trescentos cincuenta e dous euros (1.352,00), para responder de “Terminación mellora e seguridade vial intersección PO-400 – EP 4006 Ponteareas-As Neves (Ponteareas), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/02/2006 segundo núm. 200600009863 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco de Galicia, por importe de dous mil trescentos noventa e nove euros (2.399,00 €), para responder de “EP 9703 Vilanova – Pontearnelas (Vilanova de Arousa)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/02/2006 segundo núm. 200600009859 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco de Galicia, por importe de dous mil douscentos setenta e dous euros (2.272,00 €), para responder de “Ensanche EP Ribadumia – Grenla (Rotonda - Poligono)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/02/2006 segundo núm. 200600009858 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco de Galicia, por importe de mil seiscentos cincuenta e seis euros (1.656,00 €), para responder de “Reposición de regadíos e muro de contención P.k. 1+900 a 2+045 m.l., EP 5105 Maceira- A Graña (Covelo), e que foi depositada na Tesourería Provincial o 13/02/2006 segundo núm. 200600009860 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de HCC EUROPE, por importe de dous mil trescentos trinta e oito euros (2.338,00 €), para responder de “Traslado de peches en Pazo – Quinteiro (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/01/2006 segundo núm. 200600003793 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de HCC Europe, por importe de mil douscentos setenta e seis euros (1.276,00 €), para responder de “Traslado de peches EP 9508 Lois – a Goulla (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/01/2006 segundo núm. 200600003792 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval de HCC Europe, por importe de dous mil catrocentos euros (2.400,00 €), para responder de “Muros de contención e sostemento EP 3101 Tui-Rebordans P.K. 3+300 a P.K. 4+040)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/01/2006 segundo núm. 200600003794 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores,mediante aval de HCC Europe, por importe de dous mil trescentos euros con sesenta céntimos (2.300,60 €), para responder de “Ampliación EP 1001 Cangas-Coiro (Cangas)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/01/2006 segundo núm. 200600003799 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores,mediante aval do Banco Sabadell, por importe de mil oitocentos corenta e oito euros (1.848,00 €), para responder de “Recollida de pluviais EP 9501 Ribadumia-Grenla (Cabanelas-Poligono) (Ribadumia)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/02/2006 segundo núm. 200600011837 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco Sabadell, por importe de mil trescentos oitenta euros con oitenta céntimos (1.380,80 €), para responder de “Reparación EP Coruxo-Vao (Vigo)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/02/2006 segundo núm. 200600011834 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. • A constituída en valores, mediante aval do Banco Sabadell, por importe de mil trescentos sesenta euros (1.360,00), para responder de “Complementarias EP Puxeiros-Mos con estrada Peinador-Tameiga e acceso a Colexio Pena de Francia (Mos)”, e que foi depositada na Tesourería Provincial o 20/02/2006 segundo núm.200600011835 de operación, sendo indispensable para retirala a presentación da carta de pago orixinal e o selo da Empresa. ------ Folla: 3.15418.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº4-FINAL DO PROXECTO MODIFICADO Nº1 “ENSANCHE, DRENAXE E MELLORA DA SEGURIDADE VIAL NOS ACCESOS Ó CEMITERIO DE LALÍN” Vista a certificación núm. 4–final relativa ás obras do “Ensanche, drenaxe e mellora da seguridade vial nos accesos ó cemiterio de Lalín (Donramiro-Botos, Lalín) (Pontevedra)”, adxudicada no seu día á empresa Construcciones Taboada y Ramos, S.L., visto informe favorable do Servizo de Intervención de data 13 do mes de setembro e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2006, de recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: TABOADA Y RAMOS, S.L. (CIF. B-36052.876) 07/511.511-612.02.2003 07/511-511-612.02 (Deputación) 550.982,63 € SUBTOTAL........... 550.982,63 € Taxa Técnicos Directores 15.965,88 € Control de calidade 1.995,74 € Seguridade e saúde 1.995,74 € TOTAL LÍQUIDO A PERCIBIR................................. 531.025,27 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A liquidación practicada axústase ó regulado ó efecto na ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes ós Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoo no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 4.15419.- MODIFICACIÓN DOS ACORDOS REGULADORES DE DIVERSOS PREZOS PÚBLICOS Vistos os expedientes tramitados a proposta do Servizo de Intervención desta Deputación para a modificación dos acordos reguladores de diversos prezos públicos provinciais e do Organismo Autónomo Local “Turismo Rías Baixas”, coa finalidade, segundo consta nas memorias da Presidencia de cada expediente, de actualizar as tarifas dos mesmos para o exercicio 2008, cunha proposta de incremento en termos nominais do 2,7%, de acordo coa variación estimada para o I.P.C, en dito exercicio. Vistos os informes de Intervención que constan nos respectivos expedientes, a Xunta de Goberno, de conformidade co ditame da Comisión Informativa de Economía, Facenda e Turismo, acorda por unanimidade: -Aprobar as modificacións dos acordos reguladores dos diversos prezos públicos que se relacionan a continuación co obxecto de actualizar as tarifas dos mesmos para o exercicio de 2008, e de ampliar os conceptos, coa correspondente tarifa, nos prezos públicos polos servizos de análises que se prestan nas fincas de Areeiro e Mouriscade, con motivo do establecemento de novas liñas de análises. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLA VENDA DE MAPAS ANEXO I Conceptos Nova Tarifa A. Mapas en relevo, cada un 35,30 € B. Mapas plastificados, cada un 7,90 € C. Mapas en papel sen pregar, cada un 3,95 € D. Mapas en papel pregado con funda, cada un 4,70 € Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLOS SERVIZOS QUE SE PRESTAN NA IMPRENTA PROVINCIAL ANEXO I Conceptos Nova Tarifa A. Pola confección de traballos de imprenta esixirase: A.1. Por hora de traballo manual 21,50 € A.2. Por hora de máquina MINERVA 18,00 € A.3. Por hora de máquina automática 21,50 € A.4. Por hora de encadernación 13,00 € B. Ós traballos urxentes aplicaráselles un recargo do 50 % Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLOS SERVIZOS QUE SE PRESTAN COA MÁQUINA FITOSANITARIA ANEXO I Conceptos Nova Tarifa A. Por hora de servizo 111,00 € B. No caso de traballos urxentes aplicarase un recargo do 50 % Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLA PRESTACIÓN DE SERVIZOS DE ANÁLISE NA FINCA DE AREEIRO As modificacións deste prezo público afectan o incremento nun 2,7% do importe das tarifas e ó feito de que se establece unha nova liña de análise de froitas por mostra, cuxo detalle é o que figura na tarifa do mesmo. ANEXO I Conceptos Nova Tarifa A. Por análise rutineira 15,85 € B. Por análise de invernadoiro 25,25 € C. Secuenciación do ADN 10,50 € D. Análise molecular de armillaria: D.1. Por cada árbore ou unidade 18,85 € D.2. Por hectárea 33,55 € E. Análise de froita por mostra (cada mostra tres froitos) E.1. Almidón. 4,00 € E.2. Acidez. 2,00 € E.3. Polen (xerminación + viabilidade). 3,00 € E.4. Brix + materia seca. 3,00 € F. No caso de urxencia aplicarase un recargo do 50 % Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLOS SERVIZOS DE FORMACIÓN QUE SE PRESTAN POLO CPAM. ANEXO I Conceptos Nova Tarifa A. Cursos a grupos con material informático individual, por hora e alumno 6,35 € B. Cursos a grupos con material informático para dúas persoas, por hora e alumno 5,60 € C. Cursos a grupos sen material informático, por hora e alumno 5,60 € Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLA PRESTACIÓN DE SERVIZOS NO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA ANEXO I Conceptos Nova Tarifa 1. Residencia: 1.1. Sen prestación de servizos, por persoa e día 5,00 € 1.2. Con prestación de servizos, por persoa e día 13,00 € 1.3. Por utilización da residencia, sen pernocta, por persoa e día 3,00 € 1.4. Por utilización da cociña e comedores por grupos, por cada día 46,00 € 1.5. Por utilización da lavandería, por cada grupo e día 62,00 € 2. Campamento (só en temporada de verán): 2.1. Organizados pola Deputación, en períodos de 10 días, con prestación de servizos, por persoa 100,00 € 2.2. Non organizados pola Deputación, sen prestación de servizos, con supervisión da montaxe e desmontaxe das tendas: 2.2.1. Por cada tenda e día 6,00 € 2.2.2. Por persoa e día 3,00 € 3. Utilización de bungalow: 3.1. Por cada persoa e día 11,00 € 3.2. Por cada bungalow e día 52,00 € Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLA PRESTACIÓN DE SERVIZOS DE PREPARACIÓN E IMPLANTACIÓN DE EMBRIÓNS NA FINCA DE MOURISCADE. ANEXO I Conceptos Nova Tarifa l. Implantación de embrións propios: 1. Embrións de novilla ou vaca de menos de 84 puntos de cualificación morfolóxica, cada embrión.......................................... 147,00 € 2. Embrións de novilla ou vaca de 85 ou 86 puntos de cualificación morfolóxica, cada embrión ........................................ 210,00 € 3. Embrións de novilla ou vaca de 87 ou mais puntos de cualificación morfolóxica, cada embrión ......................................... 272,00 € II. Implantación de embrións anexos: 1. Por cada embrión que se implante ............................................ 52,00 € Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLA PRESTACIÓN DE SERVIZOS DE ANÁLISES NA FINCA DE MOURISCADE As modificacións deste prezo público afectan o incremento nun 2,7% do importe das tarifas e ó feito de que se establecen novas liñas de análise, Digestibilidade FND in Vitro; Solubilidade en KOH; Actividade Ureasa; PDI, Inhibidores Tripsina e Durabilidade gran, cuxo detalle é o que figura na tarifa do mesmo. ANEXO I Conceptos Nova Tarifa LIÑA DE ALIMENTACIÓN ANIMAL 1º Análises químicas Humidade 1,10 € Proteína bruta 4,10 € Cinzas 1,10 € Fibra bruta 3,10 € Fibra ácido deterxente 2,10 € Fibra neutro deterxente 3,10 € Materia graxa 3,10 € Materia graxa con hidrólise 4,10 € Almidón 3,10 € Lactosa 5,20 € Cloruros 3,10 € Índice de ácidez 3,10 € Indice de peróxidos 3,10 € Impurezas 3,10 € Azucres totais 5,20 € Cinzas insolubles en CIH 5,20 € Digestibilidade FND in vitro 5,00 € Solubilidade en KOH 12,00 € Actividade Ureasa 12,00 € PDI 12,00 € Inhibidores Tripsina 30,00 € Durabilidade gran 3,00 € 2º Análises microbiolóxicas E. coli 3,10 € Salmonella spp 12,30 € Estafilococcus 3,10 € Clostridium prefringens 5,20 € Mofos e levaduras 5,20 € Enterobacterias 6,20 € 3º Análises minerais Calcio 6,70 € Fósforo 6,70 € Sodio 6,70 € Potasio 6,70 € Magnesio 6,70 € Ferro 6,70 € Zinc 6,70 € Cobre 6,70 € Manganeso 6,70 € Cloro 6,70 € Xofre 6,70 € Grupos de 5 minerais ou máis, cada un 5,20 € 4º Análises de ensilados nir De 1 a 200 mostras, cada mostra 8,20 € De 201 a 400 mostras, cada mostra 7,20 € De 401 a 600 mostras, cada mostra 6,20 € A partir de 601 mostras, cada mostra 5,20 € LIÑA DE ANÁLISES DE AUGAS 5º Análises de augas Opción 1: Ph, condutividade, turbidez, amonio, nitratos, nitritos e coli, coliformes totais, aerobios, enterococcus, pseudomonas, clostridium perfringens, cada mostra 29,00 € Opción 2: E. Coli, coliformes totais e enterococcus, cada mostra 16,00 € LIÑA DE IDENTIFICACIÓN DE XERMES EN MAMITE 6º Análises minerais Identificación de xerme 5,20 € Identificación con antibiograma 7,20 € Reconto de células somáticas 0,70 € OUTROS SERVIZOS DE ANÁLISES 7º Análises de mesturas Homoxeneidade de mesturas 62,00 € Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. ACORDO REGULADOR DO PREZO PÚBLICO POLA VENDA DE MAPAS DO ORGANISMO AUTÓNOMO LOCAL “TURISMO RÍAS BAIXAS” ANEXO I Conceptos Nova Tarifa A. Por mapa 0,82 € B. Pedidos de 50 ou máis mapas, cada un 0,41 € Sobre estas tarifas aplicarase, no seu caso, o IVE correspondente. Os anexos dos acordos reguladores dos diversos prezos públicos, nos que figuran as novas tarifas publicaranse no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra e, tal como consta nas memorias da Presidencia de cada expediente, entrarán en vigor e aplicaranse a partir do día 1 de xaneiro de 2008. ------ Folla: 5.15420.- MODIFICACIÓN DO ORZAMENTO DA OBRA “PAVIMENTACIÓN DAS RÚAS MARQUÉS DE BRADOMÍN E FONTIÑA”, DO CONCELLO DA ILLA DE AROUSA, INCLUÍDA NO PAM/2006, APROBADA NA XUNTA DE GOBERNO DE 7 DE ABRIL DE 2006 Vista a solicitude do Concello da Illa de Arousa, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a modificación do orzamento da obra nº 194 “Pavimentación das rúas Marqués de Bradomín e Fontiña”, incluída no PAM/06, cun orzamento de 30.572,01 €, sendo o importe do novo orzamento de 30.571,04 €, polo que tamén se modifica a subvención polo mesmo importe, e quedando suxeita ás condicións establecidas no acordo da Xunta de Goberno nº 17.13887, de 7 de abril de 2006. A relación de obras subvencionadas ó concello da Illa de Arousa con cargo ó PAM/06-08, distribuída por anualidades queda como a continuación se relaciona: Denominación obra Anualidade 2006 Anualidade 2007 Anualidade 2008 Anualidades 2006 Orzamento Subv. Orzamento Subv. Orzamento Subv. -2008 TOTAL TOTAL TOTAL Total Subv. Pavimentación das rúas Marqués de Bradomín e Fontiña 30.571,04 30.571,04 30.571,04 Construción de plataforma única de tráfico mixto rúas Cruceiro, Congostra do Rico e do Castro 107.753,52 58.245,37 49.508,15 107.753,52 30.571,04 30.571,04 107.753,52 58.245,37 49.508,15 138.324,56 ------ Folla: 6.15421.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS A PERSOAS FÍSICAS (PROGRAMA B/07-PERSOAS FÍSICAS) Retírase da orde do día expte. relativo á “Concesión de subvencións a persoas físicas (Programa B/07-persoas físicas)”. ------ Folla: 7.15422.- APROBACIÓN DA REALIZACIÓN DE FESTAS DA BICICLETA E MARCHAS POPULARES EN CONCELLOS DA PROVINCIA De conformidade co ditame favorable da Comisión Informativa de Deportes e Xuventude, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar as propostas de realización de Festas da Bicicleta e Marchas Populares no concellos seguintes: CONCELLO DATA MODALIDADE REDONDELA 22/09/07 FESTA DA BICICLETA LALÍN 21/10/07 FESTA DA BICICLETA ------ Folla: 8.15423.- PERMISO E AXUDA ECONÓMICA PARA ASISTENCIA A CURSOS De conformidade coa proposta de data 15 de xuño de 2.007 do xefe do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico na que se solicita permiso e axuda económica para que a funcionaria Dna. Elena Aguete Landín poida asistir ó curso de “Fotografía” que terá lugar os próximos días 22 ó 25 de outubro no Museo de Pontevedra, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder á funcionaria Dna. Elena Aguete Landín o permiso solicitado e unha axuda económica por importe total de en 30,00 euros, en concepto de inscrición ó referido curso. Dita cantidade imputarase á partida 07/122.314.162.00 do vixente orzamento provincial. Para o aboo das indemnizacións que puidesen corresponder e ó amparo da norma 14ª do acordo nº 9.14880 de data de 9 de marzo de 2.007, adoptado pola Xunta de Goberno, a solicitante deberá presentar unha memoria sobre o desenvolvemento do curso e as conclusións obtidas, debendo xustificar, igualmente, con suxeición á normativa establecida, a asistencia, co correspondente certificado ou diploma; os gastos de matrícula, nos termos e condicións establecidos no Real Decreto 462/2002. ------ Folla: 9.15424.- RECLAMACIÓN DE RESPONSABILIDADE PATRIMONIAL FORMULADA POR DONA DENISE RIAL RODRÍGUEZ POR DANOS EN VEHÍCULO, NA ESTRADA QUE VAI Ó CASCO URBANO DA ILLA DE AROUSA (ILLA DE AROUSA) Dada conta que con data de rexistro 24/07/07 (Rex. nº 026752) tivo entrada nesta Deputación instancia subscrita por Dona Denise Rial Rodríguez, veciña da Illa de Arousa e con enderezo a efectos de notificacións en Rúa Rubas, 23, por danos padecidos en vehículo matrícula 8752 CTR na estrada que vai ó casco urbano da Illa de Arousa o día 18 de xullo de 2007e que cuantifica economicamente en 192,29 € Resultando.- Que con data 20/08/2007 e con fundamento no artigo 10.1, último parágrafo, do Rd 429/93, en relación co 82 e 83 da Lei 30/92, e 171 do Rd 2568/86, solicitouse informe ó Servizo de Vías e Obras, que o emitiu con data 29/08/2007 co seguinte contido: “... pongo en su conocimiento que el punto concreto en el que ocurrió el accidente no pertenece a la red de carreteras provinciales siendo de titularidad autonómica”. Considerando.- Que a instancia se presenta cumprimentando os requisitos de capacidade, lexitimación activa e temporalidade (sen ter transcorrido o prazo de prescrición), descritos nos artigos 6.1 do Rd 429/93 en relación co 70, 30, 31-1-a e 142.5 da Lei 30/92. Considerando.- Que a teor do citado informe impide entrar sequera a valorar as circunstancias concorrentes do sinistro en cuestión, por canto non pode constituírse validamente a relación procedimental ó non resultar a Deputación Provincial pasivamente lexitimada para interpoñer perante dela ningunha reclamación que non se relacione directamente coa súa titularidade demanial. Considerando.- Que as Administracións Públicas réxense en materia de responsabilidade patrimonial polos artigos 106.2 da Constitución Española, 139 e seguintes da Lei 30/92, 54 da Lei 7/85, 223 do Rd 2568/86 e Rd 429/93. Considerando.- Que en ningún caso pode esta Excma. Deputación Provincial facerse responsable de danos producidos en estradas que non sexan da súa titularidade. Considerando.- Que o presente acordo cumprimenta o establecido nos artigos 89.1 e 54.1-b da Lei 30/92 en relación co 13.2 do Rd 429/93, referido á inadmisión argumentada da reclamación. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade inadmitir a trámite dita reclamación. ------ Folla: 10.15425.- COMUNICACIÓNS Non houbo. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 11.15426.- APROBACIÓN DO CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE PONTEVEDRA PARA A INSTALACIÓN DE CÉSPEDE ARTIFICIAL DE ÚLTIMA XERACIÓN EN DOUS CAMPOS DE FÚTBOL A Deputación de Pontevedra coa finalidade de fomentar e facilitar o deporte de base pretende instalar campos de herba artificial en diversos concellos, o que mellorará e ampliará as infraestructuras deportivas da provincia. Considerando o art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, do Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, que sinala que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a cooperación en cuestións de interese común, preténdese subscribir un Convenio de colaboración entre a Deputación de Pontevedra e o Concello de Pontevedra para a instalación de céspede artificial de última xeración en dous campos de fútbol, concretamente os da “Xunqueira de Lérez” e “Monteporreiro”. Vistos así mesmo, os informes emitidos polo Sr. Secretario e Interventor, respectivamente, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o convenio de colaboración entre a Excma. Deputación Provincial de Pontevedra e o Concello de Pontevedra para a instalación de céspede artificial de última xeración en dous campos de fútbol. 2. Facultar ó Ilmo. Sr. Presidente desta Deputación para a formalización do convenio mediante a súa sinatura. Dito convenio é como segue: “CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A EXCMA. DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA E O CONCELLO DE PONTEVEDRA PARA A INSTALACIÓN DE CÉSPEDE ARTIFICIAL DE ÚLTIMA XERACIÓN EN DOUS CAMPOS DE FUTBOL En Pontevedra, a ... de ... de 2007 REUNIDOS O Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, na súa condición de Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, actuando en virtude das competencias que lle atribúen o artigo 34.1.b) da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local E doutra parte, D. Miguel Anxo Fernández Lores, Alcalde-Presidente do Concello de Pontevedra, en virtude de nomeamento efectuado polo Pleno da Corporación na súa sesión constitutiva e actuando en virtude das facultades representativas que lle atribúe o artigo 124.1 da Lei 7/1985, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local, coa modificación dada pola Lei 57/2003, de 16 de decembro, de medidas de modernización do Goberno Local. Ambas partes recoñécense con capacidade para formalizar o presente convenio, en base ós principios de colaboración, cooperación, coordinación e eficacia que deben presidir as actuacións das Administracións Públicas. EXPOÑEN I.- Que os convenios entre as Administracións Públicas constitúen o instrumento adecuado para desenvolver a súa cooperación en cuestións de interese común, tal como establecen os art. 6 e seguintes da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común, 3.c) do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, polo que se aproba o Texto Refundido la Lei de Contratos das Administración Públicas, 57 da Lei 7/85, de 2 de abril, Reguladora das Bases de Réxime Local e 198 e seguintes da Lei 5/97, de 22 de xullo, de Administración Local de Galicia. II.- Que a lexislación vixente en materia de Réxime Local encomenda ás Deputacións a que dirixan a súa actividade a asegurar a prestación integral e adecuada dos servicios de competencia municipal, a tal efecto, e co fin de posibilitar a consecución real e efectiva dos mesmos, e polo que instrumenta dito convenio dirixido o cumprimento das obrigas impostas pola normativa vixente. III.- Que a Deputación de Pontevedra, a partir da promulgación da Lei de Cultura Física e Deportes, prestou unha especial atención na promoción de toda clase de deportes, colaborando con todos os concellos da provincia na construción de instalacións deportivas, de modo moi singular campos de fútbol por toda a xeografía provincial. Importante foi, así mesmo, a participación nas instalacións da infraestrutura dos campos de herba natural, labor que se realiza a través dos servizos especializados desta Institución. IV.- Coa evolución de novas técnicas son moitos os concellos que solicitan axuda desta Deputación Provincial para a construcción de campos de céspede artificial. Isto é así porque este tipo de instalación ofrece unha serie de vantaxes con respecto ós de céspede natural, como son un menor custo de mantemento, maior aproveitamento horario e un uso máis intensivo sen que sufran deterioro, un comportamento similar ó de céspede natural con notables vantaxes de uniformidade, etc. Hoxe en día, están xa recoñecidos para a práctica deportiva polos Organismos Internacionais correspondentes e de modo singular pola FIFA e UEFA. V.- Con fundamento en canto queda exposto, e sendo patente a vontade de colaboración das Entidades comparecentes, ambas as dúas partes acordan a subscrición do presente convenio, consonte ás seguintes: CLÁUSULAS Primeira.- A Deputación de Pontevedra levará a cabo a instalación de céspede artificial de última xeración no campo de fútbol da Xunqueira do Lérez e no campo de fútbol de Monteporreiro. O proxecto comprenderá a realización das seguintes actuacións a nivel construtivo: 1.- Realización da obra civil de infraestructura básica con arranxo a un proxecto tipo. 2.- Instalación de herba artificial e dos seus compoñentes. 3.- Instalación do seguinte equipamento: • Un xogo de porterías de fútbol once (2 unidades). • Dous xogos de porterías de fútbol sete abatibles (4 unidades). • Un xogo de bandeirolas de córner (4 unidades). • Bancos de suplentes (2 unidades). • Un marcador. • Bancadas (200 unidades). Ambas fases serán coordinadas por técnicos especialistas. Segunda.- O importe da realización destas dúas fases para un campo de fútbol de 100x65 m, de acordo co proxecto base, cífrase na contía máxima de 368.000,00 euros, incluíndo o 25% achegado polo concello, e que serán aboados pola Deputación ás empresas adxudicatarias con cargo á partida 123.452.662.08 do orzamento provincial. Terceira.- Á Excma. Deputación Provincial de Pontevedra correspóndelle a dirección das obras e instalacións contempladas na cláusula primeira, podendo nomear o Concello un Técnico facultativo para a comprobación material da execución das obras, que non formará parte da súa dirección. Cuarta.-O Concello de Pontevedra comprométese as seguintes obrigas: 1. Achegar para a realización das obras de infraestructura e da instalación do céspede artificial o 25 % do seu custo, que se estima nuns 92.000,00 euros por campo, ascendendo o total dos dous campos a cantidade de 184.000,00 euros. A cantidade ingresarase no prazo de tres meses dende a subscrición do convenio, e en todo caso antes do comezo das obras. En caso de non ingresar nos prazos establecidos a porcentaxe que lle corresponde autorizase á Deputación a descontar a cantidade da participación que de fondos provinciais lle poida corresponder ó concello. 2. Obter a correspondente licenza municipal e tramitar ante outros organismos as autorizacións pertinentes que foran precisas. 3. Realizar as obras de adecuación complementarias necesarias para a posta en funcionamento do campo de fútbol que se reflicten no anexo ó convenio. Estas obras de adecuación serán relacionadas, valoradas e conformadas, conxuntamente, por un Técnico municipal e outro provincial designados polas entidades correspondentes. Quinta.- O incremento da contía máxima estimada na cláusula segunda producida por unha modificación do proxecto inicial, financiarase, polas entidades subscribintes deste convenio, nas mesmas porcentaxes estipuladas nas cláusulas anteriores. Sexta.- Unha vez concluídas as obras de infraestructura e instalación de céspede artificial farase entrega ó concello, mediante a formalización dunha acta de entrega. Coa finalidade de evitar o deterioro que co uso poida sufrir o terreo de xogo, o mantemento e conservación do céspede levarase a cabo, conxuntamente, entre a Deputación e o Concello, aboando os custos que supoñan anualmente na mesma porcentaxe que o financiamento da súa construcción, o 75% a Institución Provincial e o 25% o Concello, que se farán efectivas na forma que se determine. Sétima.- Para o seguimento e control do cumprimento do presente convenio, así como para aclarar as dúbidas que suscite a súa interpretación, constitúese unha Comisión de Coordinación da que forman parte os Presidentes, ou persoas en quen deleguen e un Técnico de cada Entidade Local, que se reunirá dentro do prazo de tres días, a contar dende a petición expresa realizada por calquera delas, na sede do Organismo requirido. Oitava.- O presente convenio entrará en vigor na data do seu asinamento e terá vixencia ata o 31 de decembro de 2008. A vixencia do presente convenio poderá prorrogarse coa conformidade expresa das partes intervenientes no caso de que non se rematasen as obras obxecto do mesmo. Novena.- O presente convenio ten natureza administrativa, rexéndose polas cláusulas establecidas nel, e quedando sometido á Xurisdición Contencioso-Administrativa, a falta de entendemento previo pola comisión citada na cláusula sétima, na resolución de posibles controversias que puideran suscitar o incumprimento ou interpretación do convenio. E en proba de canto antecede, as partes que interveñen asinan o presente Convenio por duplicado e a un só efecto no lugar e data sinalada no seu encabezamento. Pola Deputación Provincial de Pontevedra Polo Concello de Pontevedra Rafael Louzán Abal Miguel Anxo Fernández Lores” ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 12.15427.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº1-FINAL RELATIVA ÁS OBRAS DE “OBRAS COMPLEMENTARIAS: SAN VICENTE – O GROVE (BAIXA TENSIÓN)” Visto o informe de Intervención, de data 19/09/2007, relativo á certificación nº 1 – Final de CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A. correspondente á “Obras Complementarias San Vicente – O Grove (Baixa Tensión)”, cuxo importe ascende á suma 311.553,52 €, no que se pon de manifesto a existencia de crédito suficiente na partida 07/511.511.612.01 para facer fronte ó gasto, e dado que non se seguiu o procedemento de contratación legalmente establecido, procede o recoñecemento extraxudicial da obriga, e de acordo coa base 17 – 1 das de execución do Orzamento Provincial de 2007, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a autorización, o compromiso do gasto e o recoñecemento extraxudicial da seguinte obriga: Á empresa CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A. (CIF A-36008886), con domicilio a efectos de notificación, en Pontevedra, c/ Herminia Fariña Cobián, baixo, a certificación nº 1 – Final por importe de 311.553,52 €, correspondente a “Obras complementarias San Vicente – O Grove (Baixa Tensión)”, cantidade que será librada con cargo á partida 07/511.511.612.01, con arranxo ó seguinte detalle: Euros CONSTRUCCIONES, OBRAS Y VIALES, S.A.(CIF A-36008886) 311.553,52 Subtotal 311.553,52 Taxa dirección de obra 9.027,92 Control de Calidade 1.128,49 Seguridade e Saude 1.128,49 Total descuentos 11.284,90 Importe líquido a percibir pola empresa 300.268,62 ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 13.15428.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº2 RELATIVA ÁS OBRAS DE “REPARACIÓN NA E.P. XEVE –AMIL – ESPEDRIGUEIRA (PONTEVEDRA) Vista a certificación núm. 2 relativa as obras da “REPARACIÓN NA E.P. XEVE – AMIL – ESPEDRIGUEIRA (PONTEVEDRA)”, adxudicada no seu día á Empresa CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES, S.A., visto informe favorable do Servizo de Intervención de data 21 dos correntes e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2006, de Recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES, S.A. (CIF. A-36.008.886) 07/511.511-210.00 (Deputación) 191.917,42 € SUBTOTAL ………. 191.917.42 € Taxa Técnicos Directores 5.561,21 € TOTAL LIQUIDO A PERCIBIR……….. 186.356,21 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A Liquidación practicada axustase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto no orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoo no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta no orzamentaria. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 14.15429.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº3 - FINAL RELATIVA ÁS OBRAS DE “REPARACIÓNS NAS ESTRADAS PROVINCIAIS: IGRESARIO DE CELA-OUTEIRO (BUEU), BELUSO - CABO UDRA, BANDA DO RÍO PORTELA, PORTELA-HERMELO E PRAIA DE BELUSO (BUEU)” Vista a certificación núm. 3 - FINAL relativa as obras da “REPARACIÓN NAS ESTRADAS PROVINCIAIS: IGRESARIO DE CELA – OUTEIRO (BUEU), BELUSO – CABO UDRA, BANDA DO RIO A PORTELA, PORTELA – HERMELO E PRAIA DE BELUSO (BUEU)”, adxudicada no seu día á Empresa CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES, S.A., visto informe favorable do Servizo de Intervención de data 18 dos correntes e así mesmo de acordo coa Base 17ª da execución do orzamento provincial 2006, de recoñecemento e liquidación da obriga, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da mesma co detalle seguinte: CONSTRUCCIONES OBRAS Y VIALES, S.A. (CIF. A-36.008.886) 07/511.511-210.00 (Deputación) 258.216,24 € SUBTOTAL ………. 258.216,24 € Taxa Técnicos Directores 7.482,36 € TOTAL LIQUIDO A PERCIBIR 250.733,88 € Respecto á liquidación dos honorarios que se formulan pola dirección de obra, que comprende os do técnico superior e medio, considéranse procedentes en principio, por canto trátase da prestación dun Servizo ó contratista pola Administración a través dos seus técnicos, que debe soportar aquel segundo se desprende do ordenamento xurídico xeral e en concreto da cláusula 13 do “Prego de cláusulas administrativas xerais para a contratación das obras do Estado”. A Liquidación practicada axustase ó regulado ó efecto na Ordenanza reguladora da taxa por traballos de inspección e dirección das obras. Os honorarios correspondentes os Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto no orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoo no concepto orzamentario que proceda, e os dos Técnicos non funcionarios aboaranse cando se formalice o ingreso na conta no orzamentaria. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 15.15430.- DAR CONTA DA RENUNCIA DA ASC. PROFESIONAL PARA A DIFUSIÓN DA CIENCIA QUÍMICA RESPECTO Á SUBVENCIÓN CONCEDIDA PARA A “II REUNIÓN DE INNOVACIÓN DOCENTE EN QUÍMICA” APROBADA Ó SEU FAVOR NA XUNTA DE GOBERNO DE 01/06/07 Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación provincial de data 01/06/07 unha subvención a favor da Asoc. Profes. para a difusión da Ciencia Química do Concello de Vigo por importe de 1.659,00 € para a “II Reunión de Innovación Docente en Química” con cargo á partida 07/451.463.489.10, e recibido escrito, presentado no Rexistro Xeral con data 30/07/07, da citada Asociación renunciando á subvención concedida no seu día por non resultar necesaria a axuda solicitada á Deputación unha vez realizado o balance económico do desenvolvemento da actividade, a Xunta de Goberno queda enterada de dita renuncia. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 16.15431.- CORRECCIÓN DE ERRO NOS ACORDOS Nº22.15276 E Nº20.15376 DAS XUNTAS DE GOBERNO DE 18/07/07 E 05/09/07, RESPECTIVAMENTE Visto o acordo adoptado pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 18/07/07, polo que se prestou aprobación ó proxecto modificado de “Obras anexas ó Pavillón polideportivo de Tui” por importe, unha vez aplicada a baixa de adxudicación da obra inicial, de 335.121,39 €, supoñendo un incremento sobre o contrato primitivo de 53.311,85 €. Visto o acordo adoptado pola Xunta de Goberno, en sesión celebrada o día 05/09/2007, polo se adxudicou a PABELLÓN TUI UTE (Obreal, S.L.-Obras y Construcciones Sisán, S.L.) a obra relativa ó proxecto modificado de “Obras anexas ó Pavillón Polideportivo de Tui” na suma de 53.311,85 € E, dado que se padeceu erro, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade rectificar ditos acordos no sentido de que tanto o incremento producido polo proxecto modificado de “Obras anexas ó Pavillón Polideportivo de Tui” sobre o contrato primitivo, así como o importe da adxudicación de dito proxecto modificado é de 55.311,85 €. ------ Folla: FÓRA DA ORDE DO DÍA, e previa declaración de urxencia adoptáronse os seguintes acordos: 17.15432.- CORRECCIÓN DE ERRO NO ACORDO Nº 10.15232 DA XUNTA DE GOBERNO DE 15 DE XUÑO DE 2007 Producíndose erro mecanográfico na transcrición do importe da subvención da obra do concello de Bueu núm. 276-276-216/666 “Pavimentación camiños municipais Bueu, Beluso e Cela”, incluída no PAM/06-08, acordo núm. 10.15232, da Xunta de Goberno de data 15 de xuño de 2007, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade corrixir a mesma, debendo figurar como subvención “149.614,02”, onde dicía “106.116,08”. ------ Folla: 18.15433.- ROGOS E PREGUNTAS Non se formularon. E non habendo máis asuntos que tratar polo Sr. Presidente, sendo as dez horas e corenta minutos do expresado día, dáse por rematada a sesión e dela esténdese a presente acta, que asina o Ilmo. Sr. Presidente, comigo, o Secretario que dou fe. O Presidente, O Secretario, ------

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición