ATOPO
Registros actuales: 1.625.393
Objetos digitales disponibles: 504.762

Acta de sesión 2008/04/16_Ordinaria

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.1.4.9.33.376/2.2008-04-16_Ordinaria

  • Título Acta de sesión 2008/04/16_Ordinaria

  • Data(s) 2008-04-16 (Creación)

  • Volume e soporte 1 acta de sesión

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Folla: En Pontevedra, na Sala de Xuntas do Pazo Provincial, sendo as dez horas e dez minutos do día dezaseis de abril do ano dous mil oito, baixo a Presidencia do Ilmo. Sr. D. Rafael Louzán Abal, Presidente da Excma. Deputación Provincial de Pontevedra, reuníronse as/os señoras/es deputadas/os, D. José Manuel Figueroa Vila, D. José Enrique Sotelo Villar, Dona Mª Teresa Pedrosa Silva, D. José Juan Durán Hermida, D. Xosé Crespo Iglesias, Dona María Corina Porro Martínez, D. Silvestre José Balseiros Guinarte, D. Jesús Mª Fernández Portela e D. Agustín Reguera Ocampo, co obxecto de celebrar sesión ordinaria da Xunta de Goberno, con carácter executivo, en primeira convocatoria, consonte á correspondente orde do día. Así mesmo asisten os señores deputados, D. Severino Reguera Varela, D. José Carlos Silva Mariño e D. Jesús Vázquez Almuíña. Da fe do acto D. Carlos Cuadrado Romay, Secretario, e está presente o Sr. Interventor, D. Antonio Graña Gómez. Non asiste o señor deputado D. Julio Alén Montes. Declarada aberta a sesión e de orde da Presidencia éntrase seguidamente no exame da orde do día, adoptándose en relación coa mesma os seguintes acordos: 1.16052.- ACTA ANTERIOR A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar o borrador da acta da anterior sesión, ordinaria, do día 9 de abril de 2008. ------ Folla: 2.16053.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS DO PROGRAMA “O MEU PRIMEIRO VOO” (4º GRUPO) Aprobadas pola Xunta de Goberno de 23/01/08 as Bases Reguladoras do Programa “O Meu Primeiro Voo” ano 2008, dirixido ós alumnos/as de 3º e 4º de ESO dos Centros Públicos e Concertados da provincia, consistindo nunha visita guiada dun día á capital de España, coñecendo os seus lugares máis emblemáticos, e rematados os prazos de adhesión dos Concellos de presentación das solicitudes, e á vista do informe de fiscalización emitido por Intervención o 10 de abril, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder as subvencións do Programa “O Meu Primeiro Voo, ano 2008”, (4º grupo), por importe de 4.680,00 euros, para un total de 156 participantes, segundo cadro adxunto. LISTADO DE SAÍDAS “O MEU 1º VOO” (4º grupo) Día de Saída Colexio Concello Nº alumnos Euros 29 de abril CPI PROGRESO CATOIRA 27 810 15 de maio IES RODEIRA CANGAS 14 420 24 de maio CONCELLO NIGRÁN NIGRÁN 34 1.020 3 de xuño VALENTÍN PAZ ANDRADE VIGO 15 450 10 de maio SÁNCHEZ CANTÓN PONTEVEDRA 16 480 28 de maio IES DE CARRIL VILAGARCÍA DE AROUSA 50 1.500 TOTAIS 156 Alumnos 4.680 Euros ------ Folla: 3.16054.- CONCESIÓN DE SUBVENCIÓNS DO PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS, ANO 2008. CAMPAÑA DE PRIMAVERA (5º GRUPO). Aprobada pola Xunta de Goberno desta Deputación Provincial de 23/01/08, as Bases Reguladoras do Programa Diúrno de Balnearios, ano 2008, destinado a persoas a partires de 50 anos, pensionistas ou con necesidades de respiro familiar, consistindo o programa en pasar cinco tardes ou mañás seguidas (de luns a venres) nun Balneario da nosa provincia, con ida e volta ós seus concellos en autobús cunha guía acompañante, ofertándose 4.230 prazas, mediante unha dotación orzamentaria de 220.000,00 euros na partida 08/313.313.227.09, e á vista dos informes de fiscalización emitido por Intervención o 1 de abril, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder as subvencións do “Programa Diúrno de Balnearios” ano 2008, campaña de primavera (5º grupo) por importe de 12.064,00 euros, correspondente a 232 participantes, que son os seguintes: PROGRAMA DIÚRNO DE BALNEARIOS Gasto Campaña Primavera (5º GRUPO) Concello Adhesión Nº participantes Gasto PORTAS SI 31 1.612,00 PONTEAREAS SI 50 2.600,00 LALÍN SI 15 780,00 CALDAS DE REIS SI 75 3.900,00 ARBO SI 11 572,00 MARÍN SI 50 2.600,00 TOTAL 232 12.064,00 ------ Folla: 4.16055.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA RESPECTO Á SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DO 21/11/07 A FAVOR DE DNA. Mª DEL CARMEN DASILVA GUERRA, VECIÑA DO CONCELLO DE PONTE CALDELAS Aprobada pola Xunta de Goberno do 21/11/07 unha subvención para arranxo de vivenda por importe de 2.881,36 euros a favor de Mª del Carmen Dasilva Guerra, veciña do concello de Ponte Caldelas e comunicada pola Alcaldía do devandito concello, con data 4/04/08 a solicitude de prórroga formulada pola citada beneficiaria da subvención, ante a imposibilidade de rematar as obras no prazo previsto; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 15 de xuño de 2008, respecto á subvención para arranxo de vivenda, aprobada cun importe de 2.881,36 euros pola Xunta de Goberno de 21/11/07 a favor de Mª del Carmen Dasilva Guerra, veciña do concello de Ponte Caldelas. ------ Folla: 5.16056.- CONCESIÓN DE PRÓRROGA RESPECTO Á SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA APROBADA POLA XUNTA DE GOBERNO DO 18/07/07 A FAVOR DE DNA. NIEVES AMOEDO AMOEDO, VECIÑA DO CONCELLO DE PONTE CALDELAS Aprobada pola Xunta de Goberno do 18/07/07 unha subvención para arranxo de vivenda por importe de 2.855,71 euros a favor de Dna. Nieves Amoedo Amoedo, veciña do concello de Ponte Caldelas e comunicada pola Alcaldía do devandito concello, con data 4/04/08 a solicitude de prórroga formulada pola citada beneficiaria da subvención, ante a imposibilidade de rematar as obras no prazo previsto; a Xunta de Goberno acorda por unanimidade conceder unha prórroga ata o 30 de maio de 2008, respecto á subvención para arranxo de vivenda, aprobada cun importe de 2.855,71 euros pola Xunta de Goberno de 18/07/07 a favor de Dna. Nieves Amoedo Amoedo, veciña do concello de Ponte Caldelas. ------ Folla: 6.16057.- DAR CONTA DA RENUNCIA DE DNA. GUMERSINDA CABALEIRO TOMÉ, VECIÑA DO CONCELLO DE BUEU, Á SUBVENCIÓN PARA ARRANXO DE VIVENDA, APROBADA NO SEU FAVOR POLA XUNTA DE GOBERNO DO 18/07/07 Aprobada pola Xunta de Goberno do 18/07/07 unha subvención para arranxo de vivenda por importe de 4.490,00 euros a favor de Dna. Gumersinda Cabaleiro Tomé, veciña do concello de Bueu, e comunicada o 02/04/08 polo Sr. Alcalde de dito concello a renuncia da beneficiaria da subvención da mesma dado que non puido realizar as obras previstas; a Xunta de Goberno queda enterada da renuncia de Dna. Gumersinda Cabaleiro Tomé a subvención que por importe de 4.490,00 euros aprobou no seu favor a Xunta de Goberno do 18/07/07 dentro da convocatoria de axudas para arranxo de vivenda. ------ Folla: 7.16058.- APROBACIÓN DA CERTIFICACIÓN Nº2 E FINAL DA OBRA DENOMINADA “E.P. 3202 ACCESO EMBARCADOIRO DE OIA (OIA)”, INCLUÍDA NO POL/2006 CO ORDINAL 643 A Xunta de Goberno acorda por unanimidade aprobar a certificación nº 2 e final da obra denominada “E.P. 3202 Acceso embarcadero de Oia (Oia)”, incluída no POL/2006 co ordinal 643 e declarar de aboo a cantidade de cento oitenta e dous mil corenta e dous euros con setenta e seis céntimos (182.042,76), que foi informada favorablemente por Intervención, con cargo ó Estado de Gastos do vixente presuposto e a teor da aplicación e detalle que a continuación se sinala: CONCEPTO PARTIDA EUROS UTE HIDROMIÑO, S.L. – MOVEXVIAL, S.A. 08/911.511-611.03.2006 (Feder) 109.826,40 UTE HIDROMIÑO, S.L. – MOVEXVIAL, S.A. 08/911.511-611.03.2006 (MAP) 25.140,11 UTE HIDROMIÑO, S.L. – MOVEXVIAL, S.A. 08/911.511-611.03.2006 (Deputac) 47.076,25 TOTAL PARA PERCIBIR POLA EMPRESA 182.042,76 Descontos sobre o importe bruto da certificación Retención Taxa de dirección de obra Id. 5.275,07 Retención Control de calidade Id. 1.978,15 Retención Seguridade e Saúde Id. 949,51 Total descontos 8.202,73 Importe neto para a empresa 173.840,03 Os honorarios correspondentes ós Técnicos funcionarios desta Deputación, ingresaranse na Rúbrica 4ª, Retencións do V.I.P., para aplicación da Lei 108/63. ------ Folla: 8.16059.- APROBACIÓN DAS CERTIFICACIÓNS NÚMEROS 45, 46, 47 E 48 DO PROXECTO MODIFICADO DE AMPLIACIÓN DO MUSEO DE PONTEVEDRA E REHABILITACIÓN DO EDIFICIO SARMIENTO Vistas as certificacións nº 45, 46, 47 e 48, correspondentes á obra “Modificado de Ampliación do Museo de Pontevedra e Rehabilitación do Edificio Sarmiento”, adxudicadas no seu día a DRAGADOS, S.A.; e, visto o informe favorable emitido por Intervención, a Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1.- Aprobar as certificacións nº 45, 46, 47 e 48 da obra de “Modificado de Ampliación do Museo de Pontevedra e Rehabilitación do Edificio Sarmiento”. 2.- Aprobar o recoñecemento da obriga e o pago da certificación nº 45 de dita obra, dado que nas restantes no se executou obra, debendo librarse ó seu importe con cargo á partida 08/432.451-622.01.2006 con arranxo ó seguinte detalle: DRAGADOS, S.A. S.L. (CIF A-15139314) 630.064,10 Subtotal 630.064,10 Descontos sobre o importe bruto da certificación: Taxa dirección de obra 21.608,99 Control de calidade 16.294,76 Total descontos 37.903,75 Importe líquido a percibir pola empresa 592.160,35 Os honorarios relativos ós Técnicos ingresaranse provisionalmente no concepto non orzamentario correspondente. Os relativos a funcionarios desta Deputación formalizaranse ingresándoos no concepto orzamentario que proceda e os dos Técnicos non funcionarios abonaranse cando se formalice o ingreso na conta non orzamentaria. ------ Folla: 9.16060.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN MEDIANTE CONCURSO, PROCEDEMENTO ABERTO, PARA O SUBMINISTRO DE MATERIAL DE SINALIZACIÓN E SEGURIDADE VIAL DIVERSO, CON DESTINO ÁS VÍAS PROVINCIAIS DURANTE O ANO 2008 O Sr. Xefe Xeral do Parque de Maquinaria solicita que se proceda a tramitar a contratación do subministro de material de sinalización e seguridade vial diverso con destino ás vías provinciais durante o ano 2008, ata a cantidade máxima de 72.000,00 euros, elaborando para iso, con data 27 de febreiro de 2008, o correspondente prego de prescricións técnicas onde se detallan os diversos tipos de material de sinalización e seguridade vial diverso a subministrar. Resultando que por Intervención se emite o documento RC de data 13/03/08, polo que se certifica a existencia de consignación orzamentaria, por importe de 72.000,00 euros, con cargo á vinculación xurídica das partidas 08/511.511.210.00, 08/511.511.210.01 e 08/511.511.210.02 do vixente Presuposto Provincial. Resultando que polo Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio, confeccionouse o proxecto de prego de condicións administrativas que rexerán no correspondente expediente de contratación, cuxa adxudicación se propón que sexa mediante procedemento aberto e forma concurso, de acordo ás consideracións que figuran no informe do Técnico Adxunto do Servizo de Contratación de data 4 de abril de 2008. Resultando que con data 7 de abril de 2008, o Sr. Secretario Xeral emite informe favorable sobre o proxecto de prego de condicións administrativas, e en base ó citado informe, con idéntica data, elabórase o prego de condicións económico-administrativas que rexerá na contratación do subministro de material de sinalización e seguridade vial diverso con destino ás vías provinciais durante o ano 2008. Resultando que con data 10 de abril de 2008, polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. Considerando o establecido no artigo 34. 1 apartado k) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, no artigo 117 e concordantes do Real decreto lexislativo 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o Texto refundido das disposicións vixentes en materia de réxime local e o disposto no artigo 171 e seguintes do Real decreto lexislativo 2/2000 polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas no referente ós contratos de subministro. Considerando así mesmo o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do presuposto provincial para 2008, concretamente na Base 16ª. 2 a) en onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a disposición e autorización dos gastos precisos para contratación de subministros que, sendo competencia da Presidencia, teñan un importe superior a 60.102,00 euros. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante concurso, procedemento aberto, do subministro de material de sinalización e seguridade vial diverso con destino ás vías provinciais durante o ano 2008, ata un importe máximo de SETENTA E DOUS MIL EUROS (72.000,00 €), IVE incluído e polos prezos unitarios máximos que a continuación se detallan: SINAIS DE PERIGO TIPO P. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. lado a 90,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 135 CM. lado a 180,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 70 CM. lado (tipo TP) a 70,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con batería a 1.100,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con placa solar a 2.000,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón a red eléctrica a 1.000,00 € Ud. OCTOGONOS SINAL STOP DE 60 CM. a 100,00 € Ud. SINAL STOP DE 90 CM. a 150,00 € Ud. SINAIS DE PROHIBICIÓN E OBRIGACIÓN TIPO R. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. a 90,00 € Ud. SINAL CIRCULAR DE 90 CM. a 150,00 € Ud. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. (tipo TR) a 75,00 € Ud. SINAIS DE INDICACIÓNS XERAL E SERVIZOS TIPO 5 E T5. SINAL CUADRDO DE 60 X 60 a 100,00 € Ud. SINAL CUADRDO DE 90 X 90 a 150,00 € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 90 X 60 a 150,00 € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 135 X 90 a 250,00 € Ud. FRECHAS (CON ESCUDO) E CARTEIS, INFORMATIVAS, LOCALIZACIÓN E ORIENTACIÓN. CARTEL FOTOLUMINISCENTE a 400,00 € Ud. FRECHA a 250,00 € Ud. CARTEL a 250,00 € Ud. PLACAS COMPLEMENTARIAS. 60 X 20 a 60,00 € Ud. 60 X 30 a 65,00 € Ud. 50 X 16 a 60,00 € Ud. 40 X 20 a 50,00 € Ud. PANEL DIRECCIONAL VERMELLO/AZUL. 195 X 95 a 350,00 € Ud. 195 X 45 a 200,00 € Ud. 160 X 40 a 150,00 € Ud. 80 X 40 a 100,00 € Ud. VARIOS. POSTE DE 80x40x2 a 11,00 € ML. POSTE DE 100x50x3 a 21,00 € ML. TRÍPODE PREGABLE PARA DISCOS  60 E TRIANGULOS DE 90 a 25,00 € Ud. TRÍPODE PREGABLE PARA DISCOS  90 E TRIANGULOS DE 1,35 a 35,00 € Ud. TRÍPODE PREGABLE PARA TRIANGULOS DE 70 a 30,00 € Ud. PALETA SINALIZACIÓN DOBRE CARA a 40,00 € Ud. VALO CON PES (un panel) 165x20 a 130,00 € Ud. VALO MOVIL CONTENCIÓN PEÓNS 2,51x1,10 a 100,00 € Ud. BALIZA BORDE DEREITO O IZQ. 300x950 (azul-branco/vermello-blanco) a 100,00 € Ud. BALIZA BORDE DEREITO O IZQ. 400x400 (azul-branco/vermello branco) a 150,00 € Ud. DISPOSITIVO DE GUIA a 70,00 € Ud. CINTA BALIZAMIENTO a 0,20 € ML. CONO PLASTICO DE 50 CM. a 20,00 € Ud. BARREIRA SEGURIDAD DOBRE ONDA, RECTA OU CURVADA (4mts) a 200,00 € Ud. POSTE CPN-120 a 35,00 € ML. TERMINAL COLA DE PEZ a 33,00 € Ud. TOPE FINAL BARREIRA DOBRE a 80,00 € Ud. TOPE FINAL BARREIRA SIMPLE a 50,00 € Ud. FINAL BARREIRA COLA DE PEZ APLASTADA a 35,00 € Ud. SEPARADOR ESTÁNDAR a 10,00 € Ud. SEPARADOR CORTO a 10,00 € Ud. PEZA ANGULAR a 100,00 € Ud. CAPTADORES DUAS CARAS a 5,00 € Ud. PROTECTOR BARREIRA P/MOTOCICLISTAS (SPM) a 40,00 € ML. PLETINA UNIÓN (SUXEICIÓN) a 50,00 € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 60 CM. (Anti vandálico) a 170,00 € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 80 CM. (Anti vandálico) a 250,00 € Ud. POSTE PARA ESPELLO a 22,00 € ML. TUBO PARA BARANDILLA PROTECCIÓN PONTES (50 ó 60 mm/) a 16,00 € ML. POSTE TIPO XAMON a 115,00 € ML. POSTE TIPO XAMON RECTO a 115,00 € ML. REMATE BARANDILLA DOUS/TRES TUBOS a 40,00 € Ud. BARANDILLA TUBO RECTANGULAR: a 110,00 € ML. Pasamáns superior de perfil 80 X 40 Pasamáns inferior de perfil 60 X 30 Barrotes separación perfil 20 X 20 Perfil inferior 60 X 30 PINTURA BRANCA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a 75,00 € Ud. PINTURA AMARELA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a 75,00 € Ud. ESFERA DE VIDRIO a 2,00 € KG. LINTERNA TIPO GUARDIA CIVIL E CAPUCHA (Con cargador 12/24 V.) a 250,00 € Ud. BALIZA INTERMITENTE (Con pilas) a 50,00 € Ud. PILAS PARA BALIZAS a 5,00 € Ud. CONXUNTO 3 FOCO XENON de 100 ó 200 m/m. con alimentación 220 V ó 12/24 Va. a 900,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 350X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a 25,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 600X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a 38,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 800X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a 50,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE E1.000X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a 63,00 € Ud. 2. Aprobar os pregos de cláusulas económico-administrativas e técnicas que rexerán en dito concurso. 3. Autorizar o gasto por importe máximo de 72.000,00 euros, con cargo á vinculación xurídica das partidas 08/511.511.210.00, 08/511.511.210.01 e 08/511.511.210.02 do vixente Presuposto Provincial. 4. Iniciar o procedemento de adxudicación para a contratación do referido subministro, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICAS-ADMINISTRATIVAS, QUE REXERÁ O CONCURSO PARA ADXUDICAR MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, A CONTRATACIÓN DO SUBMINISTRO DE MATERIAL DE SINALIZACIÓN E SEGURIDADE VIAL DIVERSO CON DESTINO ÁS VÍAS PROVINCIAIS PARA O ANO 2008. 1.- OBXECTO. O subministro de material de sinalización e seguridade vial diverso da clase e características que figuran no prego de prescricións técnicas elaborado polo Xefe Xeral do Parque de Maquinaria de data 27 de febreiro de 2008 e que se une como anexo a este prego. O subministro deste material de sinalización e seguridade vial poderá ser ampliado sempre que exista consignación no vixente Presuposto e informe favorable de Intervención, previa autorización do Órgano de Contratación, mantendo o prezo de adxudicación do concurso. 2.- FINANCIAMENTO. O prezo do contrato financiarase con cargo á vinculación xurídica das partidas 08/511.511.210.00, 08/511.511.210.01 e 08/511.511.210.02 do vixente Presuposto Provincial. 3.- PAGAMENTO. O pagamento do prezo do subministro efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas, unha vez efectuado o subministro e prestada a conformidade por esta Deputación Provincial. 4.- PRAZO DE ENTREGA. O subministro de material de sinalización e seguridade vial diverso obxecto do contrato realizarase coa frecuencia que marque o Xefe do Parque de Maquinaria, na medida que as necesidades do servizo requírano e nun prazo non superior ós cinco días hábiles, a excepción dos carteis e frechas que terán un prazo de entrega de 15 días naturais, no almacén do Parque de Maquinaria desta Deputación. Os gastos de entrega e transporte serán por conta do adxudicatario, tal como sinala o art. 190.1 do texto refundido do R.d.l.2/2000, de 16 de xuño, da L.C.A.P. 5.- TIPO DE LICITACIÓN. Ante da imposibilidade de determinar as cantidades dos diversos materiais de sinalización e seguridade vial diverso para as vías provinciais que se van utilizar durante o ano 2008, o presuposto do contrato fíxase na cantidade máxima de SETENTA E DOUS MIL EUROS (72.000,00 €), IVE incluído, sen garantir así mesmo unhas cantidades mínimas a adquirir, polo que a adxudicación do contrato se efectuará de acordo cos prezos unitarios, por cada tipo de sinais, que oferten as licitadores, e cuxo tipo máximo de licitación fíxase nas seguintes cantidades: SINAIS DE PERIGO TIPO P. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. lado a 90,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 135 CM. lado a 180,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 70 CM. lado (tipo TP) a 70,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con batería a 1.100,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con placa solar a 2.000,00 € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón a red eléctrica a 1.000,00 € Ud. OCTOGONOS SINAL STOP DE 60 CM. a 100,00 € Ud. SINAL STOP DE 90 CM. a 150,00 € Ud. SINAIS DE PROHIBICIÓN E OBRIGACIÓN TIPO R. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. a 90,00 € Ud. SINAL CIRCULAR DE 90 CM. a 150,00 € Ud. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. (tipo TR) a 75,00 € Ud. SINAIS DE INDICACIÓNS XERAL E SERVIZOS TIPO 5 E T5. SINAL CUADRDO DE 60 X 60 a 100,00 € Ud. SINAL CUADRDO DE 90 X 90 a 150,00 € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 90 X 60 a 150,00 € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 135 X 90 a 250,00 € Ud. FRECHAS (CON ESCUDO) E CARTEIS, INFORMATIVAS, LOCALIZACIÓN E ORIENTACIÓN. CARTEL FOTOLUMINISCENTE a 400,00 € Ud. FRECHA a 250,00 € Ud. CARTEL a 250,00 € Ud. PLACAS COMPLEMENTARIAS. 60 X 20 a 60,00 € Ud. 60 X 30 a 65,00 € Ud. 50 X 16 a 60,00 € Ud. 40 X 20 a 50,00 € Ud. PANEL DIRECCIONAL VERMELLO/AZUL. 195 X 95 a 350,00 € Ud. 195 X 45 a 200,00 € Ud. 160 X 40 a 150,00 € Ud. 80 X 40 a 100,00 € Ud. VARIOS. POSTE DE 80x40x2 a 11,00 € ML. POSTE DE 100x50x3 a 21,00 € ML. TRÍPODE PREGABLE PARA DISCOS  60 E TRIANGULOS DE 90 a 25,00 € Ud. TRÍPODE PREGABLE PARA DISCOS  90 E TRIANGULOS DE 1,35 a 35,00 € Ud. TRÍPODE PREGABLE PARA TRIANGULOS DE 70 a 30,00 € Ud. PALETA SINALIZACIÓN DOBRE CARA a 40,00 € Ud. VALLA CON PES (un panel) 165x20 a 130,00 € Ud. VALLA MOVIL CONTENCIÓN PEÓNS 2,51x1,10 a 100,00 € Ud. BALIZA BORDE DEREITO O IZQ. 300x950 (azul-branco/vermello-blanco) a 100,00 € Ud. BALIZA BORDE DEREITO O IZQ. 400x400 (azul-branco/vermello branco) a 150,00 € Ud. DISPOSITIVO DE GUIA a 70,00 € Ud. CINTA BALIZAMIENTO a 0,20 € ML. CONO PLASTICO DE 50 CM. a 20,00 € Ud. BARREIRA SEGURIDAD DOBRE ONDA, RECTA OU CURVADA (4mts) a 200,00 € Ud. POSTE CPN-120 a 35,00 € ML. TERMINAL COLA DE PEZ a 33,00 € Ud. TOPE FINAL BARREIRA DOBRE a 80,00 € Ud. TOPE FINAL BARREIRA SIMPLE a 50,00 € Ud. FINAL BARREIRA COLA DE PEZ APLASTADA a 35,00 € Ud. SEPARADOR ESTÁNDAR a 10,00 € Ud. SEPARADOR CORTO a 10,00 € Ud. PEZA ANGULAR a 100,00 € Ud. CAPTADORES DUAS CARAS a 5,00 € Ud. PROTECTOR BARREIRA P/MOTOCICLISTAS (SPM) a 40,00 € ML. PLETINA UNIÓN (SUXEICIÓN) a 50,00 € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 60 CM. (Anti vandálico) a 170,00 € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 80 CM. (Anti vandálico) a 250,00 € Ud. POSTE PARA ESPELLO a 22,00 € ML. TUBO PARA BARANDILLA PROTECCIÓN PONTES (50 ó 60 mm/) a 16,00 € ML. POSTE TIPO XAMON a 115,00 € ML. POSTE TIPO XAMON RECTO a 115,00 € ML. REMATE BARANDILLA DOUS/TRES TUBOS a 40,00 € Ud. BARANDILLA TUBO RECTANGULAR: a 110,00 € ML. Pasamáns superior de perfil 80 X 40 Pasamáns inferior de perfil 60 X 30 Barrotes separación perfil 20 X 20 Perfil inferior 60 X 30 PINTURA BRANCA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a 75,00 € Ud. PINTURA AMARELA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a 75,00 € Ud. ESFERA DE VIDRIO a 2,00 € KG. LINTERNA TIPO GUARDIA CIVIL E CAPUCHA (Con cargador 12/24 V.) a 250,00 € Ud. BALIZA INTERMITENTE (Con pilas) a 50,00 € Ud. PILAS PARA BALIZAS a 5,00 € Ud. CONXUNTO 3 FOCO XENON de 100 ó 200 m/m. con alimentación 220 V ó 12/24 Va. a 900,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 350X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a 25,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 600X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a 38,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 800X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a 50,00 € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE E1.000X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a 63,00 € Ud. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR. Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente solvencia económica, financeira ou técnica nos termos que dispoñen os artigos 16 e 18 do Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas (R.d.l. 2/2000) e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o art. 20 de dita norma. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias diante da Administración debendo nomear perante ela un representante ou apoderado único. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispoñer dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA DEFINITIVA. O seu importe será do 4% do prezo de adxudicación, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 36 do T.r. da Lei de Contratos das Administracións Públicas. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos quince días naturais seguintes ó da notificación do acordo de adxudicación. O incumprimento deste requisito, por causa imputable ó adxudicatario dará lugar á resolución do contrato. A garantía definitiva terá que ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN. 8.1º.-Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación en horario de 9 a 13 horas, dentro do prazo de 15 días naturais contado dende o seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén poderanse presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92, de 26 de novembro, de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e 80 do R.d. 1098/2001 de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicádevos, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax (número 986804126) ou telegrama no mesmo día. 8.2º.-Formalidades.- As proposicións constarán de dous sobres pechados, denominados A e B en cada un dos cales se fará constar o contido, na forma que se indicará, así como o nome ou denominación do licitador. A) SOBRE A denominado “PROPOSICIÓN ECONÓMICA”. Presentarase pechado, poderá ser lacrado e precintado a petición do interesado; deberá conter a seguinte inscrición: PROPOSICIÓN ECONÓMICA PARA O CONCURSO RELATIVO Ó SUBMINISTRO DE MATERIAL DE SINALIZACIÓN E SERGURIDAD VIAL 2008 DA EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA. Cada licitador só poderá presentar unha proposición. Non se poderá subscribir proposta algunha de unión temporal con outras licitadores se se fixo de forma individual ou con outra unión temporal. Neste sobre incluirase a documentación obxecto de ser valorada no concurso, polo que no mesmo deberá figurar a seguinte documentación: 1. Oferta económica segundo o modelo que figura na cláusula final do prego. 2. Documentación que sirva para valorar a calidade dos bens a subministrar. 3. Prazo de entrega. 4. Melloras ofertadas. -Relacionaranse as melloras cunha valoración global das mesmas. B) SOBRE B denominado “DOCUMENTOS” deberá conter a seguinte inscrición: DOCUMENTOS XERAIS PARA O CONCURSO RELATIVO Ó SUBMINISTRO DE MATERIAL DE SINALIZACIÓN E SERGURIDAD VIAL 2008 DA EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE PONTEVEDRA Dito sobre deberá conter a seguinte documentación: 1. Documento ou documentos que acrediten a personalidade do empresario e a representación que ostente, se é o caso, o asinante da proposición e, en todo caso os seguintes: 1.1. Documento Nacional de Identidade da licitador, cando se trate de persoas físicas ou empresarios individuais, mediante fotocopia compulsada por quen ostente a fe pública, ou escritura de constitución da Sociedade debidamente inscrita no Rexistro Mercantil, cando o empresario fose persoa xurídica. 1.2. Poder debidamente bastanteado. 1.3. No caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ten que ostentar a representación da unión temporal ante a Administración. 2. Declaración responsable do licitador, outorgada diante da Autoridade Xudicial, Administrativa, Notario ou organismo cualificado pola que se faga constar que non se atopa incursa nalgunha das prohibicións para contratar que contén o art. 20 do T.R. da Lei de Contratos das Administracións Públicas R.d.l. 2/2000. 3. Declaración responsable á que se refire o artigo 79.2º do T.R. da Lei de Contratos das Administracións Públicas R.d.l. 2/2000, de atoparse ó corrente do cumprimento das obrigas tributarias e de Seguridade Social impostas polas disposicións vixentes. 4. Documentación acreditativa da solvencia económica e técnica: 4.1. Informe de institucións financeiras acreditativo da solvencia económica e financeira ou, no seu defecto seguro de indemnización por riscos profesionais. 4.2. Para as sociedades, balance ou extractos de balances. 4.3. Declaración de cifras de negocio globais dos subministros realizados nos tres últimos exercicios. 4.4. Declaración do material, instalacións e equipo técnico de que dispoña o empresario para a realización do contrato. 4.5. Certificacións establecidas polos Institutos ou Servizos Oficiais ou homologados encargados do control de calidade e que acrediten a conformidade do material de sinalización e seguridade vial a subministrar con referencia a certas especificacións ou normas. 9.- MESA DE CONTRATACIÓN. Estará composta por: • PRESIDENTE: O Presidente da Corporación Provincial, ou membro en quen delegue. • VOGAIS: -O Secretario Xeral da Deputación. -O Interventor da Deputación. -O Director Xeral de Infraestruturas da Deputación. • SECRETARIO: O Técnico Adxunto do Servizo de Contratación Facenda e Patrimonio da Deputación. 10.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PLICAS. A Mesa de Contratación, en acto que terá lugar ás 10 horas do terceiro día hábil seguinte ó de finalización do prazo de presentación de proposicións -que se coincidise en festivo realizarase o primeiro día hábil seguinte- procederá ó exame da documentación presentada polos licitadores nos sobres B, indicando os licitadores excluídos, as causas de exclusión e demais observacións que serán recollidas na Acta. A seguir, en acto público, o Secretario da mesa de contratación procederá á apertura dos sobres A, dará lectura ás proposicións económicas formuladas e dará traslado das mesmas ós Servizos Técnicos correspondentes coa finalidade de que emitan o preceptivo informe. 11.- CRITERIOS BASE PARA A ADXUDICACIÓN. Os criterios obxectivos que servirán de base para a adxudicación do concurso, por orde decrecente de importancia, serán os seguintes: 1) Calidade dos bens a subministrar, ata 4 puntos. 2) Melloras ofertadas, ata 3 puntos. 3) Prazo de entrega, ata 2 puntos. 4) Menor prezo ofertado, ata 1 punto. 12.- ADXUDICACIÓN. O órgano de contratación, recibida a proposta da mesa de contratación e evacuados os informes técnicos correspondentes, ditará alternativamente dentro dos tres meses seguintes ó acto de apertura das proposicións económicas, resolución motivada adxudicando o contrato á proposición máis vantaxosa, sen atender exclusivamente ó valor económico da mesma, ou declarando deserto o concurso. A adxudicación será notificada ós participantes no concurso. Ó practicar a notificación da adxudicación do contrato ó adxudicatario, requiriráselle para que constitúa a garantía definitiva, na contía e forma establecidas na cláusula 7ª. 13.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO. A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo, dentro dos 30 días seguintes ó da notificación da adxudicación, sendo dito documento título suficiente para acceder a calquera Rexistro. Non obstante o anterior, o contrato poderá ser elevado a escritura pública a petición do contratista e á súa costa. 14.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO. Serán por conta do adxudicatario, os gastos de anuncios e calquera outros que xere o expediente. Orzaméntanse os gastos de publicidade na contía máxima de 300,00 €. 15.- INDEMNIZACIÓN Ó CONTRATISTA. O contratista non terá dereito a indemnización polos danos que padeza como consecuencia de perdas, avarías, ou menoscabo que se produzan nos bens obxecto do contrato con anterioridade ó acto da entrega, salvo que a Administración incorrera en mora ó recibilos. 16.- GARANTÍA. Establécese como prazo de garantía o dun ano. 17.- RESPONSABILIDADE DO CONTRATISTA POR VICIOS OU DEFECTOS DURANTE O PRAZO DE GARANTÍA. A Administración durante o prazo de garantía terá dereito á reposición ou reparación, se iso fose suficiente, dos bens subministrados que presenten vicios ou defectos. Durante o prazo de garantía o contratista terá dereito a coñecer e ser oído sobre a aplicación dos bens subministrados. Se a Administración constatase, durante o prazo de garantía, que os bens subministrados non son aptos para o fin pretendido como consecuencia de vicios ou defectos imputables ó contratista e fose presumible que a súa reposición ou reparación non son suficientes para conseguir aquel fin, poderá, dentro daquel prazo, rexeitalos e deixalos a conta do contratista. 18.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO. O contrato poderá extinguirse por calquera das causas de resolución enumeradas nos arts. 111 e 192 do TR da LCAP. 19.- RÉXIME XURÍDICO. En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ó disposto no R.d.l. 2/2000 polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas e demais normativa que resulte de aplicación. 20.- XURISDICIÓN COMPETENTE. As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resoltas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contencioso administrativa, a teor do disposto na Lei Reguladora de dita Xurisdición. 21.- MODELO DE PROPOSICIÓN. Don............................................, maior de idade, veciño de....................., con domicilio en ............................titular do DNI.................., expedido en data.............., actuando en nome propio ou en representación da empresa................................con C.I.F.- número........................ e domicilio en ..............................., teléfono.................... segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Informado do anuncio, para adxudicar mediante concurso o contrato correspondente o subministro de material de sinalización e seguridade vial diverso con destino ás vías provinciais para o ano 2008, comprométese a realizalo con suxeición ó prego de condicións económico administrativas particulares e de prescricións técnicas, de acordo ó seguinte detalle: -Ata a cantidade máxima de 72.000,00 euros, de acordo ó seguinte detalle por prezos unitarios. SINAIS DE PERIGO TIPO P. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. lado a € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 135 CM. lado a € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 70 CM. lado (tipo TP) a € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con batería a € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón con placa solar a € Ud. SINAL TRIANGULAR DE 90 CM. con 3 foco xenón a red eléctrica a € Ud. OCTOGONOS SINAL STOP DE 60 CM. a € Ud. SINAL STOP DE 90 CM. a € Ud. SINAIS DE PROHIBICIÓN E OBRIGACIÓN TIPO R. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. a € Ud. SINAL CIRCULAR DE 90 CM. a € Ud. SINAL CIRCULAR DE 60 CM. (tipo TR) a € Ud. SINAIS DE INDICACIÓNS XERAL E SERVIZOS TIPO 5 E T5. SINAL CUADRDO DE 60 X 60 a € Ud. SINAL CUADRDO DE 90 X 90 a € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 90 X 60 a € Ud. SINAL RECTANGULAR DE 135 X 90 a € Ud. FRECHAS (CON ESCUDO) E CARTEIS, INFORMATIVAS, LOCALIZACIÓN E ORIENTACIÓN. CARTEL FOTOLUMINISCENTE a € Ud. FRECHA a € Ud. CARTEL a € Ud. PLACAS COMPLEMENTARIAS. 60 X 20 a € Ud. 60 X 30 a € Ud. 50 X 16 a € Ud. 40 X 20 a € Ud. PANEL DIRECCIONAL VERMELLO/AZUL. 195 X 95 a € Ud. 195 X 45 a € Ud. 160 X 40 a € Ud. 80 X 40 a € Ud. VARIOS POSTE DE 80x40x2 a € ML. POSTE DE 100x50x3 a € ML. TRÍPODE PREGABLE PARA DISCOS  60 E TRIANGULOS DE 90 a € Ud. TRÍPODE PREGABLE PARA DISCOS  90 E TRIANGULOS DE 1,35 a € Ud. TRÍPODE PREGABLE PARA TRIANGULOS DE 70 a € Ud. PALETA SINALIZACIÓN DOBRE CARA a € Ud. VALLA CON PIES (un panel) 165x20 a € Ud. VALLA MOVIL CONTENCIÓN PEÓNS 2,51x1,10 a € Ud. BALIZA BORDE DEREITO O IZQ. 300x950 (azul-branco/vermello-branco) a € Ud. BALIZA BORDE DEREITO O IZQ. 400x400 (azul-branco/vermello branco) a € Ud. DISPOSITIVO DE GUIA a € Ud. CINTA BALIZAMIENTO a € ML. CONO PLASTICO DE 50 CM. a € Ud. BARREIRA SEGURIDADE DOBRE ONDA, RECTA OU CURVADA (4mts) a € Ud. POSTE CPN-120 a € ML. TERMINAL COLA DE PEZ a € Ud. TOPE FINAL BARREIRA DOBRE a € Ud. TOPE FINAL BARREIRA SIMPLE a € Ud. FINAL BARREIRA COLA DE PEZ APLASTADA a € Ud. SEPARADOR ESTÁNDAR a € Ud. SEPARADOR CORTO a € Ud. PEZA ANGULAR a € Ud. CAPTADORES DUAS CARAS a € Ud. PROTECTOR BARREIRA P/MOTOCICLISTAS (SPM) a € ML. PLETINA UNIÓN (SUXEICIÓN) a € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 60 CM. (Anti vandálico) a € Ud. ESPELLO COMPLETO DE 80 CM. (Anti vandálico) a € Ud. POSTE PARA ESPELLO a € ML. TUBO PARA BARANDILLA PROTECCIÓN PONTES (50 ó 60 mm/) a € ML. POSTE TIPO XAMON a € ML. POSTE TIPO XAMON RECTO a € ML. REMATE BARANDILLA DOUS/TRES TUBOS a € Ud. BARANDILLA TUBO RECTANGULAR: a € ML. Pasamáns superior de perfil 80 X 40 € Pasamáns inferior de perfil 60 X 30 € Barrotes separación perfil 20 X 20 € Perfil inferior 60 X 30 € PINTURA BRANCA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a € Ud. PINTURA AMARELA ALCIDICA (Envase de 30 Kgs) a € Ud. ESFERA DE VIDRIO a € KG. LINTERNA TIPO GUARDIA CIVIL E CAPUCHA (Con cargador 12/24 V.) a € Ud. BALIZA INTERMITENTE (Con pilas) a € Ud. PILAS PARA BALIZAS a € Ud. CONXUNTO 3 FOCO XENON de 100 ó 200 m/m. con alimentación 220 V ó 12/24 Va. a € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 350X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 600X500X30 con arandelas, parafusos e tacos. a € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE 800X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a € Ud. MODULO REDUTOR DE VELOCIDADE E1.000X500X40 con arandelas, parafusos e tacos. a € Ud. • Calidade dos bens a subministrar (Achegar documentación para valorar a calidade dos mesmos) • Melloras (Relacionar as mesmas incluíndo unha valoración global) • Prazo de entrega (Indicar o mesmo)” ------ Folla: 10.16061.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN MEDIANTE CONCURSO, PROCEDEMENTO ABERTO, DO SERVIZO DE ASISTENCIA TÉCNICA EDUCATIVA DOS CAMPAMENTOS NO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA PARA O VERÁN DO ANO 2008 A Sra. Directora de Xestión da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” a través de escrito de data 7 de marzo de 2008, no que figura o conforme da Sra. Deputada Delegada do Centro, solicita que se proceda a contratar os servizos de asistencia técnica educativa dos campamentos de verán 2008 no Centro de Vacacións A Lanzada, cuxo custo se estima en 76.500,00 euros, elaborando para iso, con data 7 de marzo de 2008, o correspondente prego de prescricións técnicas onde se detallan os diversos servizos a prestar durante a celebración das oito quendas de campamentos que están previstos realizar dende o día 1 de xullo ó 29 de agosto de 2008. Resultando que por Intervención se emite o documento RC de data 03/04/08, polo que se certifica a existencia de consignación orzamentaria, por importe de 76.500,00 euros, con cargo á partida 08/452.452.227.20, do vixente Presuposto Provincial. Resultando que polo Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio, confeccionouse o proxecto de prego de condicións administrativas que rexerán no correspondente expediente de contratación, cuxa adxudicación se propón que sexa mediante procedemento aberto e forma concurso, de acordo ás consideracións que figuran no informe do Técnico Adxunto do Servizo de Contratación de data 8 de abril de 2008. Resultando que con data 10 de abril de 2008, o Sr. Secretario Xeral emite informe sobre o proxecto de prego de condicións administrativas, é polo que con idéntica data, elabórase o prego de condicións económico-administrativas que rexerá na contratación do servizo de asistencia técnica educativa dos campamentos no Centro de Vacacións A Lanzada durante o ano 2008. Resultando que con data 14 de abril de 2008, polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. Considerando o establecido no artigo 34. 1 apartado k) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, no artigo 117 e concordantes do Real decreto lexislativo 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o Texto refundido das disposicións vixentes en materia de réxime local e o disposto no artigo 196 e seguintes do Real decreto lexislativo 2/2000 polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas no referente ós contratos de servizos que celebre a Administración. Considerando así mesmo o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do presuposto provincial para 2008, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a disposición e autorización dos gastos precisos para contratación de subministros que, sendo competencia da Presidencia, teñan un importe superior a 60.102,00 euros. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante concurso, procedemento aberto, do servizo de asistencia técnica educativa dos campamentos no Centro de Vacacións A Lanzada durante o ano 2008, pola cantidade máxima de setenta e seis mil cincocentos euros (76.500,00 €), IVE incluído, a razón dun prezo unitario máximo de 9.562,50 euros por cada quenda de campamento realizado. Os campamentos desenvolveranse en oito quendas cun máximo de 160 menores por vez e nas datas que se detallan a seguir. UBICACIÓN INICIO-FIN PERSOAS DÍAS PRAZAS 1º Campamento 01-07-08 ó 07-07-08 160 7 160 2º Campamento 08-07-08 ó 14-07-08 160 7 160 3º Campamento 16-07-08 ó 22-07-08 160 7 160 4º Campamento 23-07-08 ó 29-07-08 160 7 160 5º Campamento 01-08-08 ó 07-08-08 160 7 160 6º Campamento 08-08-08 ó 14-08-08 160 7 160 7º Campamento 16-08-08 ó 22-08-08 160 7 160 8º Campamento 23-08-08 ó 29-08-08 160 7 160 TOTAL........... 1.280 2. Aprobar os pregos de cláusulas económico-administrativas e técnicas que rexerán en dito concurso. 3. Autorizar o gasto por importe máximo de 76.500,00 euros, con cargo á partida 08/452.452.227.20, do vixente Presuposto Provincial. 4. Iniciar o procedemento de adxudicación para a contratación do referido servizo, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICO-ADMINISTRATIVAS PARTICULARES QUE REXERÁN O CONCURSO PARA ADXUDICAR MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, O CONTRATO DO SERVIZO DE ASISTENCIA TÉCNICO EDUCATIVA DOS CAMPAMENTOS NO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA PARA O VERÁN DO ANO 2008. 1.- OBXECTO DO CONTRATO.- A prestación do servizo de asistencia técnico educativa dos campamentos de verán 2008 no Centro de Vacacións “A Lanzada”, de acordo cun proxecto lúdico e educativo que inclúa a programación e desenvolvemento de actividades relacionadas coa natureza, deportes, aire libre, xogos, xogos de sala, artísticas e todas aquelas encamiñadas a lograr un desenvolvemento persoal e social que favoreza ó tempo a comunicación e o dinamismo multicultural dos nenos que van participar dos campamentos, todo iso de acordo coas características que figuran no prego de prescricións técnicas elaborado pola Directora de Xestión da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” con data 7 de marzo de 2008 que se une como anexo ó presente prego. 2.- FINANCIAMENTO.- O prezo do contrato financiarase con cargo á partida 08/452.452.227.20 do vixente Presuposto Provincial. 3.- PAGAMENTO.- O pagamento do prezo dos servizos efectuarase contra a presentación das correspondentes facturas debidamente conformadas que se presentarán acompañadas da memoria resumo das actividades desenvolvidas, unha vez finalizado cada unha das quendas de campamentos. 4.- CUMPRIMENTO DO CONTRATO.- A asistencia técnico educativa terá lugar dende o día 1 de xullo ó 29 de agosto do ano 2008 e efectuarase de acordo cun proxecto educativo que inclúa as actividades a realizar, metodoloxía, recursos dispoñibles e a programación de cada quenda de campamento. Os servizos obxecto do contrato inclúen o recibimento das menores, asignación de grupos e ubicación, organización de actividades diarias deportivas, lúdicas e educativas para as menores con idades incluídas entre 8 e 13 anos, utilizando os recursos e a contorna de que dispón o Centro de Vacacións da Lanzada, excursións e clausura de cada campamento co recibimento dos familiares das menores ou persoas encargadas da súa educación. A empresa adxudicataria dos servizos deberá contar con todos os requisitos establecidos polo Decreto 50/2000 da Xunta de Galicia, polo que se refunde e actualiza a normativa vixente en materia de mocidade publicado no Diario Oficial de Galicia Nº 49 de 10 de marzo de 2000. Os servizos de alimentación, limpeza e lavandería correrán a cargo da deputación Provincial de Pontevedra, así como as instalacións e tendas en onde se desenvolvan as actividades e alóxense as menores e persoal da empresa encargada. A empresa deberá achegar, ademais do persoal relacionado na proposta da Directora de Xestión da Cidade Infantil “Príncipe Felipe” que se une como anexo ó presente prego, o material técnico funxible necesario para a realización das actividades. Os campamentos desenvolveranse en oito quendas cun máximo de 160 menores por vez e nas datas que se detallan a seguir. UBICACIÓN INICIO-FIN PERSOAS DÍAS PRAZAS 1º Campamento 01-07-08 ó 07-07-08 160 7 160 2º Campamento 08-07-08 ó 14-07-08 160 7 160 3º Campamento 16-07-08 ó 22-07-08 160 7 160 4º Campamento 23-07-08 ó 29-07-08 160 7 160 5º Campamento 01-08-08 ó 07-08-08 160 7 160 6º Campamento 08-08-08 ó 14-08-08 160 7 160 7º Campamento 16-08-08 ó 22-08-08 160 7 160 8º Campamento 23-08-08 ó 29-08-08 160 7 160 TOTAL........... 1.280 5.- TIPO DE LICITACIÓN.- O presuposto do contrato que servirá de base á adxudicación fíxase na cantidade máxima de SETENTA E SEIS MIL CINCOCENTOS EUROS (76.500,00 €) IVE incluído, en función dun prezo unitario máximo de 9.562,50 euros por cada quenda de campamento realizado. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR.- Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente solvencia económica, profesional e técnica nos termos que dispoñen os artigos 16 e 19 do Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas (R.d.l. 2/2000) e non se atopen incursas nalgunha das prohibicións que contempla o artigo 20 da devandita norma. A Administración poderá contratar con unións temporais de empresas que se constitúan ó efecto (sen que sexa necesaria a formalización delas en escrituras públicas, ata que se formalice a adxudicación); ditas empresas serán responsables solidarias diante da Administración debendo nomear perante ela un representante ou apoderado único. Ditas empresas deberán ter por obxecto a realización de actividades que teñan relación directa co obxecto do contrato e dispoñer dunha organización dotada dos elementos persoais e materiais suficientes para a debida execución do contrato. 7.- GARANTÍA PROVISIONAL.- Será equivalente ó 2% do presuposto de licitación e poderá ser constituída en calquera das formas que contempla o art. 35 do Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas. Deberá ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 8.- GARANTÍA DEFINITIVA.- O seu importe será do 4% do prezo de adxudicación, e poderá constituírse en calquera das formas previstas no art. 36 do T.R. da Lei de Contratos das Administracións Públicas. A constitución da garantía definitiva deberá ser acreditada dentro dos quince días naturais seguintes ó da notificación do acordo de adxudicación. O incumprimento deste requisito, por causa imputable ó adxudicatario dará lugar á resolución do contrato. A garantía definitiva terá que ser ingresada exclusivamente na Caixa da Deputación. 9.- PRESENTACIÓN DE PROPOSICIÓNS; LUGAR E PRAZO DE PRESENTACIÓN; FORMALIDADES; DOCUMENTACIÓN. 9.1º.-Lugar e Prazo de Presentación.- As proposicións presentaranse no Rexistro Xeral da Deputación en horario de 9 a 13 horas, dentro do prazo de 15 días naturais contado dende o seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia de Pontevedra. Se o último día de presentación de proposicións coincidise en domingo ou festivo, prorrogarase o prazo ata o primeiro día hábil seguinte. Tamén poderanse presentar por calquera dos procedementos establecidos polos artigos 38.4º da Lei 30/92 de 26 de novembro de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e do Procedemento Administrativo Común e 80 do R.d. 1098/2001 de 12 de outubro, polo que se aproba o Regulamento Xeral da Lei de Contratos das Administracións Públicas, agás por correo electrónico. Cando a documentación se envíe por calquera dos procedementos antes indicados, o empresario deberá xustificar a data e hora da imposición do envío e anunciar ó órgano de contratación a remisión da oferta mediante télex, fax (número 986804126) ou telegrama no mesmo día. 9.2º.-Formalidades.- As proposicións constarán de dous sobres pechados, denominados A e B en cada un dos cales se fará constar o contido, na forma que se indicará, así como o nome ou denominación do licitador. A) SOBRE A denominado “PROPOSICIÓN ECONÓMICA”. Presentarase pechado, poderá ser lacrado e precintado a petición do interesado; deberá conter a seguinte inscrición: PROPOSICIÓN ECONÓMICA PARA OPTAR Ó CONCURSO RELATIVO Á CONTRATACIÓN DOS SERVIZOS DE ASISTENCIA TÉCNICO EDUCATIVA DOS CAMPAMENTOS NO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA PARA O VERÁN DO ANO 2008, Cada licitador só poderá presentar unha proposición. Non se poderá subscribir proposta algunha de unión temporal con outras licitadores se se fixo de forma individual ou con outra unión temporal. Neste sobre incluirase a documentación obxecto de ser valorada no concurso, polo que no mesmo deberá figurar a seguinte documentación: 1. Oferta económica segundo o modelo que figura na cláusula final do prego. 2. Actividades e programas educativos a desenvolver. 3. Melloras propostas. -Relacionaranse as melloras cunha valoración global das mesmas. B) SOBRE B denominado “DOCUMENTOS” deberá conter a seguinte inscrición: DOCUMENTOS XERAIS PARA O CONCURSO RELATIVO Á CONTRATACIÓN DOS SERVIZOS DE ASISTENCIA TÉCNICO EDUCATIVA DOS CAMPAMENTOS NO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA PARA O VERÁN DO ANO 2008. Dito sobre deberá conter a seguinte documentación: 1.-Documento ou documentos que acrediten a personalidade do empresario e a representación que ostente, se é o caso, o asinante da proposición e, en todo caso os seguintes: a) Documento Nacional de Identidade do licitador, cando se trate de persoas físicas ou empresarios individuais, mediante fotocopia compulsada por quen ostente a fe pública, ou escritura de constitución da Sociedade debidamente inscrita no Rexistro Mercantil, cando o empresario fose persoa xurídica. b) Poder debidamente bastanteado. c) En caso de concorrer á licitación varias empresas constituíndo unha unión temporal, cada unha delas deberá acreditar a súa personalidade e capacidade, indicando os nomes e circunstancias dos empresarios que subscriben as proposicións, a participación de cada unha delas, designando á persoa ou entidade que, durante a vixencia do contrato, ten que ostentar a representación da unión temporal ante da Administración. 2.- Declaración responsable do licitador, outorgada diante da Autoridade Xudicial, Administrativa, Notario ou organismo cualificado pola que se faga constar que non se atopa incursa nalgunha das prohibicións para contratar que contén o art. 20 do T.R. da Lei de Contratos das Administracións Públicas R.d.l. 2/2000. 3.- Declaración responsable á que se refire o artigo 79.2º do T.R. da Lei de Contratos das Administracións Públicas R.d.l. 2/2000, de atoparse ó corrente no cumprimento das obrigas tributarias e de seguridade social impostas polas disposicións vixentes. 4.- Resgardo acreditativo da constitución da garantía provisional. 5.- Documentación acreditativa da solvencia económica e técnica: a) Informe de institucións financeiras acreditativo da solvencia económica e financeira ou, no seu defecto seguro de indemnización por riscos profesionais. b) Para as sociedades, balance ou extractos de balances. c) Declaración de cifras de negocio globais dos servizos realizados nos tres últimos exercicios. d) Titulacións académicas e profesionais dos empresarios e do persoal de dirección da empresa e, en particular, do persoal responsable da execución do contrato. e) Declaración do material de que dispoña o empresario para a realización do contrato. 10.- MESA DE CONTRATACIÓN. Estará composta por: PRESIDENTE: O Presidente da Corporación Provincial, ou membro en quen delegue. VOGAIS: -O Secretario Xeral da Deputación de Pontevedra. -O Interventor da Deputación de Pontevedra. -A Directora de Xestión da Cidade Infantil Príncipe Felipe. SECRETARIO: O Técnico Adxunto do Servizo de Contratación Facenda e Patrimonio da Deputación de Pontevedra. 11.- CUALIFICACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XERAL E APERTURA DE PLICAS. A Mesa de Contratación, en acto que terá lugar ás 10 horas do terceiro día hábil seguinte ó de finalización do prazo de presentación de proposicións -que se coincidise en sábado realizarase o primeiro día hábil seguinte- procederá ó exame da documentación presentada polos licitadores nos sobres B, indicando os licitadores excluídos, as causas de exclusión e demais observacións que serán recollidas na acta. A seguir, en acto público, o Presidente da mesa de contratación procederá á apertura dos sobres A, dará lectura ás proposicións económicas formuladas e dará traslado das mesmas ós Servizos Técnicos correspondentes coa finalidade de que emitan o preceptivo informe. 12.- CRITERIOS BASE PARA A ADXUDICACIÓN. Os criterios obxectivos que servirán de base para a adxudicación do concurso, por orde decrecente de importancia, serán os seguintes: 1) Actividades e programas educativos a desenvolver, ata 5 puntos. 2) Melloras propostas, ata 3 puntos. 3) Menor prezo ofertado, ata 2 puntos. 13.- ADXUDICACIÓN. O órgano de contratación, evacuados os informes técnicos correspondentes e recibida a proposta da mesa de contratación, ditará alternativamente dentro dos dous meses seguintes ó acto de apertura das proposicións económicas, resolución motivada adxudicando o contrato á proposición máis vantaxosa, sen atender exclusivamente ó valor económico da mesma, ou declarando deserto o concurso. A adxudicación será notificada ós participantes no concurso. Ó practicar a notificación da adxudicación do contrato ó adxudicatario, requiriráselle para que constitúa a garantía definitiva, na contía e forma establecidas na cláusula 8ª. 14.- FORMALIZACIÓN DO CONTRATO. A Administración e o contratista deberán formalizar o contrato en documento administrativo, dentro dos 30 días seguintes ó da notificación da adxudicación, sendo dito documento título suficiente para acceder a calquera Rexistro. Non obstante o anterior, o contrato poderá ser elevado a escritura pública a petición do contratista e á súa costa. 15.- GASTOS A CARGO DO ADXUDICATARIO.- Serán por conta do adxudicatario, os gastos de anuncios e calquera outros que xere o expediente. Orzaméntanse os gastos de publicidade na contía máxima de 300,00€. 16.- INDEMNIZACIÓN Ó CONTRATISTA. O contratista non terá dereito a indemnización polos danos que padeza como consecuencia da execución do contrato, e que non poidan imputarse á Administración. 17.- REVISIÓN DE PREZOS. Non procede. 18.- RESOLUCIÓN DO CONTRATO.- O contrato poderá extinguirse por algunha das causas de resolución enumeradas nos arts. 111 e 214 do TR da LCAP. 19.- RÉXIME XURÍDICO. En todo o non previsto expresamente no presente prego de condicións, estarase ó disposto no R.d.l. 2/2000 polo que se aproba o Texto Refundido da Lei de Contratos das Administracións Públicas e demais normativa que resulte de aplicación. 20.- XURISDICIÓN COMPETENTE. As cuestións litixiosas que xurdan sobre interpretación, modificación, resolución e efectos do presente contrato, serán resoltas polo órgano de contratación cuxas resolucións esgotarán a vía administrativa deixando expedita a vía xurisdicional, contencioso administrativa, a teor do disposto na Lei Reguladora da devandita Xurisdición. 21.- MODELO DE PROPOSICIÓN. Don............................................, maior de idade, veciño de....................., con domicilio en ............................titular do DNI/NIF Nº..................,expedido en data, en nome propio ou en representación da empresa ............................. (C.I.F.-.......................) con domicilio social en ............................., teléfono.............., segundo acredito mediante poder debidamente bastanteado. Informado do concurso tramitado para adxudicar, mediante procedemento aberto, a prestación dos “SERVIZOS DE ASISTENCIA TÉCNICA EDUCATIVA DOS CAMPAMENTOS NO CENTRO DE VACACIÓNS A LANZADA PARA O VERÁN DO ANO 2008” comprométese a realizalos, con suxeición ós pregos de cláusulas económicas-administrativas e técnicas e de acordo ó seguinte detalle: • Polo prezo total de ................................................Euros IVE incluído, a razón de ............................................ Euros /Quenda de campamento. • Actividades e programas educativos a desenvolver (Relacionar os mesmos) • Melloras ofertadas (Relacionar as mesmas coa correspondente valoración económica global). (Data e sinatura do propoñente)” ------ Folla: 11.16062.- APROBACIÓN DO EXPEDIENTE DE CONTRATACIÓN MEDIANTE CONCURSO, PROCEDEMENTO ABERTO, PARA O SUBMINISTRO DE DIVERSO MOBILIARIO PARA O NOVO EDIFICIO DA SEDE DO SERVIZO DE PATRIMONIO DOCUMENTAL E BIBLIOGRÁFICO Unha vez terminadas as obras de remodelación do edificio que vai ser sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico desta Deputación, faise necesario contratar o subministro de diverso mobiliario da clase e características que figuran no prego de prescricións técnicas elaborado polo Arquitecto Provincial con data 17 de marzo de 2008, para amoblar as salas do citado edificio sito na rúa Padre Amoedo nº 1 da cidade de Pontevedra. O custo total deste subministro, cífrao o Arquitecto Provincial na suma global de 220.632,00 euros, IVE incluído. Resultando que polo Servizo de Intervención se emite o documento RC de data 08/04/2008, polo que se certifica a existencia de consignación orzamentaria, por importe de 220.632,00 euros, con cargo á partida 08/454.451.625.01 do vixente Presuposto Provincial. Resultando que polo Servizo de Contratación, Facenda e Patrimonio, confeccionouse o proxecto de prego de condicións administrativas que rexerán no correspondente expediente de contratación, cuxa adxudicación se propón que sexa mediante procedemento aberto e forma concurso, de acordo ás consideracións que figuran no informe do Técnico Adxunto do Servizo de Contratación de data 10 de abril do ano actual. Resultando que o día 14 de abril de 2008 elabórase, unha vez informado favorablemente polo Sr. Secretario Xeral, o prego de condicións económico-administrativas que rexerá na contratación dos subministros de diverso mobiliario para o novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. Resultando que con data 15 de abril de 2008, polo Sr. Interventor emítese informe de fiscalización do expediente. Considerando o establecido no artigo 34. 1 apartado k) da Lei 7/1985, de 2 de abril, reguladora das bases de réxime local, no artigo 117 e concordantes do Real decreto lexislativo 781/1986, de 18 de abril, polo que se aproba o Texto refundido das disposicións vixentes en materia de réxime local e o disposto no artigo 171 e seguintes do Real decreto lexislativo 2/2000 polo que se aproba o Texto refundido da Lei de contratos das Administracións Públicas no referente ós contratos de subministro. Considerando así mesmo o disposto no artigo 185 do Real decreto lexislativo 2/2004, de 5 de marzo, polo que se aproba o Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais e o establecido nas bases de execución do presuposto provincial para 2008, concretamente na Base 16ª. 2 a) onde figura que lle compete á Xunta de Goberno a disposición e autorización dos gastos precisos para contratación de subministros que, sendo competencia da Presidencia, teñan un importe superior a 60.102,00 euros. A Xunta de Goberno acorda por unanimidade: 1. Aprobar o expediente de contratación, para a adxudicación mediante concurso, procedemento aberto, do subministro de diverso mobiliario para o novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, por importe total de douscentos vinte mil seiscentos trinta e dous euros (220.632,00 €), IVE incluído. 2. Aprobar os pregos de cláusulas económico-administrativas e técnicas que rexerán no devandito concurso. 3. Autorizar o gasto por importe máximo de 220.632,00 euros, con cargo á partida 08/454.451.625.01 do vixente Presuposto Provincial. 4. Iniciar o procedemento de adxudicación para a contratación do referido subministro, concedendo un prazo de quince días naturais para a presentación de proposicións, contados a partir do día seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia. Dito prego é como segue: “PREGO DE CLÁUSULAS ECONÓMICAS-ADMINISTRATIVAS, QUE REXERÁ O CONCURSO PARA ADXUDICAR MEDIANTE PROCEDEMENTO ABERTO, A CONTRATACIÓN DO SUBMINISTRO DE DIVERSO MOBILIARIO PARA O NOVO EDIFICIO SEDE DO SERVIZO DE PATRIMONIO DOCUMENTAL E BIBLIOGRÁFICO. 1.- OBXECTO. O subministro de diverso mobiliario da clase e características que figuran no prego de prescricións técnicas elaborado polo Arquitecto Provincial de data 17 de marzo de 2008, que se une como anexo a este prego, para amoblar as salas do novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico sito na rúa Padre Amoedo nº 1 da cidade de Pontevedra. 2.- FINANCIAMENTO. O prezo do contrato financiarase con cargo á partida 08/454.451.625.01 do vixente Presuposto Provincial. 3.- PAGAMENTO. O pagamento do prezo do subministro efectuarase contra a presentación da correspondente factura, unha vez recepcionado o mesmo e prestada a conformidade por esta Deputación Provincial. 4.- PRAZO E LUGAR DE ENTREGA. O subministro do mobiliario quedará instalado nas salas do novo edificio sede do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico sito na rúa Padre Amoedo nº1 da cidade de Pontevedra no prazo máximo dun mes dende a sinatura do contrato de subministro. Os gastos de entrega e transporte serán por conta do adxudicatario, tal como sinala o art. 190.1 do texto refundido do R.d.l. 2/2000, de 16 de xuño, da L.C.A.P. 5.- TIPO DE LICITACIÓN. O presuposto do contrato que servirá de base de licitación fíxase na cantidade máxima de DOUSCENTOS VINTE MIL SEISCENTOS TRINTA E DOUS EUROS (220.632,00 €), IVE incluído. 6.- CAPACIDADE PARA CONTRATAR. Están capacitadas para contratar as persoas naturais ou xurídicas, españolas ou estranxeiras, que teñan plena capacidade de obrar e acrediten a correspondente solvencia económica, financeira ou técnica nos termos que dispoñe

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición