Fondos
4. Libro rexistro de saída de documentos da Inclusa
-
14.734/2. Libro rexistro de saída de documentos da Inclusa (1916-1946)
Libro rexistro de saída de documentos da Inclusa
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.15..1.4
Título Libro rexistro de saída de documentos da Inclusa
Data(s) 1916-1946 (Creación) 1916-1946 (Produción)
Volume e soporte 1 libro rexistro.
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Libro de rexistro de saída de documentos e correspondencia, con anotacións diarias de extractos dos envíos realizados dende a Inclusa. En columnas recollese a data de saída, a dirección e o extracto do documento.
Valoración, selección e eliminación Contén información das relacións institucionais da Inclusa con particulares e organismos que reflicten a súa realidade e actuacións dende 1916 ata o 1946.
Ãrea de notas
Nota