Registros actuales: 1.625.133
Objetos digitales disponibles: 504.759
Fondos
0. EXPEDIENTES XERAIS DE INTERVENCIÓN
EXPEDIENTES XERAIS DE INTERVENCIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.1.0
Título EXPEDIENTES XERAIS DE INTERVENCIÓN
Data(s) 1925-2019 (Creación) 1925-00-00 - 2019-00-00 (Produción)
Volume e soporte 236 unidades de instalación con 556 agrupacións documentais en soporte papel na práctica totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta 2ª División de Sección contén documentos referidos aos expedientes xerais de intervención entre os anos 1925 e 2004.
Organizació
Esta 2ª División de Sección está conformada polas seguintes series documentais: 4.- FACENDA: 4.1.- INTERVENCIÓN: 4.1.0.- EXPEDIENTES XERAIS DE INTERVENCIÓN: 4.1.0.1.- Libro rexistro de facturas (1952-1997). 4.1.0.2.- Libro rexistro de entrada e saída (1936-1996). 4.1.0.3.- Libro de distribución de fondos (1940-1945). 4.1.0.4.- Libro de vales (1962-1978). 4.1.0.5.- Expedientes de financiamento (1925-1999). 4.1.0.6.- Propostas. Autorización de gastos (1970-2005). 4.1.0.7.- Correspondencia de Intervención (1961-1998).
Ãrea de notas
Nota