ATOPO
Registros actuales: 1.625.404
Objetos digitales disponibles: 504.762

ADMINISTRACIÓN

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36054.AXP.TOM..2.1

  • Título ADMINISTRACIÓN

  • Data(s) 1927-00-00 - 2001-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 16 unidades de instalación con 4 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Organizació

    A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial:
    
    • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación.
    
    • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria.
    
    • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita.
    
    • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición