Xulgado de paz
ADMINISTRACIÓN
1
1870-00-00 - 1998-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
ADMINISTRACIÓN
1
1916-00-00 - 2018-02-12 (Produción)
A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1965-1985)
240/9
Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende xullo de 1965 a marzo de 1985.
XULGADO
2
1837-00-00 - 2018-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
ADMINISTRACIÓN
1
1857-00-00 - 2018-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
XULGADO
2
1896-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
Contabilidade. Estatísticas
14
Libro rexistro de consignacións ou depósitos (1902)
20
1902-1902 (Produción)
Xuízos civís de cognición
20
Libro rexistro de premas en causa criminal
7
1953-1953 (Produción)
Libro rexistro de sumarios (1900-1957)
8
Expedientes de entrada ao domicilio
27
Libro rexistro de penados
43
Libro de presentación de penados
47
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1970)
183/1
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
XULGADO
2
1836-00-00 - 2015-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
ADMINISTRACIÓN
1
1847-00-00 - 2015-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1956)
37/17
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1969-1974)
72/2
Libro rexistro de asuntos gubernativos.
XULGADO
2
1870-00-00 - 2012-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
Cargos e persoal
11
Libro de asistencia de persoal
12
Libro de actas de visitas (1946-1959)
16
Expedientes de expurgo de asuntos civís
11
1923-1923 (Produción)
Actas de representación en procedementos laborais
7
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1959)
117/5
Libro de asuntos gubernativos. (Libro nº 180).
ADMINISTRACIÓN
1
1954-2002 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1961)
119/15
Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende maio de 1946 a xullo de 1961.
Actas de representación en procedementos laborais
7
ADMINISTRACIÓN
1
1851-00-00 - 1989-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1967)
73/1
Libros rexistro de asuntos gobernativos
Cargos e persoal
11
1982-00-00 - 1987-00-00 (Produción)
Actas de visitas
15
ARQUIVO XULGADO DE PAZ DE MEAÑO
ES.GA.36027.AXP.MEA.
1818-00-00 - 1997-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1946, criminal dende 1946 e gobernativa dende 1818, ou de eleccións dende 1945. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Meaño
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1948)
71/1
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
ADMINISTRACIÓN
1
1997-00-00 - 2011-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1962)
158/5
Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende xuño de 1945 ata agosto de 1962.
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE COVELO
ES.GA.36013.AXP.COV.
1870-00-00 - 1992-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1891, criminal dende 1914 e gobernativa dende 1880, ou de eleccións dende 1931. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Covelo
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DA GUARDA
ES.GA.36023.AXP.GUA.
1863-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1863, criminal dende 1928 e gobernativa dende 1870, ou de eleccións dende 1919. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz da Guarda
Expedientes de liberdade vixiada (1947-1951)
44
1947-1951 (Produción)
Libro rexistro de condenas condicionais
49
1910-1950 (Produción)
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1960-1965)
29/13
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
XULGADO
2
1873-00-00 - 2015-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE VILABOA
ES.GA.36058.AXP.VILAB.
1841-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1864, criminal dende 1868 e gobernativa dende 1857, ou de eleccións dende 1922. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións
Xulgado de paz de Vilaboa
XULGADO
2
1842-00-00 - 2000-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DA CAÑIZA
ES.GA.36009.AXP.CAÑ.
1842-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1874, criminal dende 1923 e gobernativa dende 1868, ou de eleccións dende 1955. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións
Xulgado de paz da Cañiza
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1958)
233/1
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE TOMIÑO
ES.GA.36054.AXP.TOM.
1870-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
A pesares da existencia de manuais e estudios de valoración e expurgo documental, tendo en conta a inexistencia dunha consistente argumentación técnica e legal, ademais da escaseza do fondo xa depor si conservado, a única eliminación levada a cabo foi a dos duplicados, fotocopias ou publicacións periódicas que acompañaban ós documentos e expedientes.
Xulgado de paz de Tomiño
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE BUEU
ES.GA.36004.AXP.BUE.
1838-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1838, criminal dende 1853 e gobernativa dende 1865, ou de eleccións dende 1945. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Bueu
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1946-1976)
124/1
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1977-1991)
124/2
Libro rexistro de asuntos gobernativos.
XULGADO
2
1914-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
Libro rexistro de exhortos civís
13
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1962-1977)
48/11
Libro de asuntos gobernativos.
ADMINISTRACIÓN
1
1848-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Libro rexistro de asuntos gobernativos(1946-1956)
178/1
Libro rexistro de asuntos gobernativos. Dende o 4 de xaneiro de 1946 ó 20 de febreiro de 1956.
XULGADO
2
1868-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
ADMINISTRACIÓN
1
1871-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Expediente de subvención da Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza para satisfacer os gastos de funcionamento do Xulgado de Paz (2009)
1.835/6
Expediente de subvención da Consellaría de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza para satisfacer os gastos de funcionamento do Xulgado de Paz.
Expediente de cese da secretaria do Xulgado de Paz María Jesús Leiro Pérez e toma de posesión de Juan José González Silva (2004)
1.114/3
Cese da secretaria do Xulgado de Paz María Jesús Leiro Pérez e toma de posesión de Juan José González Silva.
Expediente de elección de José María Santaló Rodríguez como secretario substituto do Xulgado de paz (1993-1997)
1.018/4
Elección de secretario substituto do xulgado de paz de Fornelos de Montes: José María Santaló Rodríguez.
Documentación relativa ao Xulgado de Paz de Fornelos de Montes (2004-2008)
1.158/3
Documentación relativa ao Xulgado de Paz de Fornelos de Montes.
Expediente de solicitude de subvención á Consellería de Xustiza. Interior e Relacións Laborais para construción de edificio para o Xulgado de Paz de Barro (1999)
1.179/3
Expediente de solicitude de subvención do Concello de Barro á Consellería de Xustiza. Interior e Relacións Laborais para: - Construción de edificio para o Xulgado de Paz de Barro.
Concello de Barro
Expediente do Decreto 168/2008. de 24 de xullo polo que se regulan as agrupacións das secretarías dos Xulgados de Paz (2006-2008)
2.321/8
Expediente do Decreto 168/2008. de 24 de xullo polo que se regulan as agrupacións das secretarías dos Xulgados de Paz. Contén: - Moción do Partido Popular sobre o borrador do Decreto de Xulgados de Paz. Sesión do 21/11/2007.
Concello de Barro
Inventario de libros e documentos do Xulgado
10
1928-1950 (Produción)
XULGADO
2
1874-00-00 - 1991-00-00 (Produción)
O 23 de febreiro do ano 1870 apróbase a Lei Provisional sobre a organización do poder xudicial. No seu título I presenta a división territorial coa que se configura a nova estrutura xudicial, quedando organizada en Distritos; estes en Partidos; estes en circunscricións, e estas en termos municipais. Engade que os xulgados e tribunais, calquera que sexa a súa clase, coa excepción do Tribunal Supremo, tomarán a denominación das vilas nas que se asenten, obrigando ós xuíces municipais a residiren no termo municipal onde exercen as súas funcións. Nesta lei non se fai referencia ningunha á relación entre os alcaldes e a xustiza impartida no territorio do concello, polo que se pode entender que perden a partir desta lei estas funcións. Establécese que tódolos concellos terán o seu propio xulgado e xuíz, cargo este que será bienal e obrigatorio, debendo saber ler e escribir aqueles que o detenten, sendo nomeados polos presidentes das Audiencias, en virtude dunha proposta de tres que lles farán ós presidentes dos tribunais do Partido. No capítulo II resólvense as atribucións dos xuíces municipais en dous aspectos: • Materia civil: fundamentalmente na celebración de actos de conciliación; exerce-la xurisdición voluntaria nos casos para os que expresamente autoricen as leis; coñecer en primeira instancia e en xuízo verbal das demandas que no excedan de 250 pesetas; ditar as primeiras providencias nas sucesións intestadas . . . e coñecer dos demais xuízos que se lles encomenden polas leis. • Materia penal: coñecer en primeira instancia os xuízos de faltas; instruí-las primeiras dilixencias nas causas criminais e desempeña-las condicións auxiliadoras que os xuíces de instrución e o tribunal do Partido lles confiran. A formulación proposta na lei de 1870 conservouse ata a Lei de Bases para a reforma da xustiza municipal, de 19 de xullo de 1944, que dispoñía a necesidade de levar un xuíz, un fiscal e un secretario a cada xulgado municipal, é dicir, de soste-los xulgados con persoal tecnicamente cualificado. En todo caso só incluía nesta obriga os xulgados comarcais, de nova creación, de capital de provincia e municipais de máis de 20.000 habitantes, polo que non resolvía a situación da maioría dos xulgados dos concellos, establecendo para estes casos a creación dos Xulgados de Paz, nos que desempeñarían as súas funcións as persoas de arraigo e idoneidade, coa finalidade primordial de procurar a avenencia entre os veciños e con competencias para decidiren só nos xuízos de faltas, agás nos de lesións, imprenta e estafa, e nos xuízos de cognición que non excedesen de 250 pesetas. Como curiosidade da citada lei, sinalar que os xuíces destes Xulgados de Paz, ademais de prestixio e arraigo na localidade, deberían cumprir unha condición indispensable, a de pertencer á “Falanxe Española Tradicionalista y de la JONS”. Esta lei e o seu desenvolvemento posterior veñen a determina-las actuacións competencias dos xuíces de paz: • En materia civil: entender nos actos de conciliación civil e mais executa-lo disposto na lexislación sempre que a súa contía non exceda de 250 pesetas e substanciar en primeira instancia, decidir e mais executa-los xuízos verbais civís cando a contía non exceda de 250 pesetas. • En materia criminal: coñecer en primeira instancia os feitos punibles no código penal e leis especiais, agás os casos de imprenta, lesións e mais estafa. Formar atestados, con ocasión de delitos ata que poida actua-lo xuíz comarcal. • En materia rexistral: ter ó seu cargo o rexistro civil no termo da súa xurisdición, estendendo as inscricións voluntarias e ordinarias de nacementos, defuncións e matrimonios, as inscricións marxinais, emenda de erros ou fóra de prazo, e expedindo as certificacións oportunas. • En materia gobernativa: entre outros, consentimentos paternos a menores para contraer matrimonio, ingreso no exército, obtención de pasaporte . . .
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1969)
46/2
Libro de asuntos gobernativos.
XULGADO
2
1930-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1948-1975)
45/23
Libro rexistro de asuntos gubernativos.
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1980-1992)
45/24
Libro rexistro de asuntos gubernativos.
Libro rexistro de ordes, circulares e comunicacións
6
Libro de actas de visitas (1947-00-00 - 2001)
16
1947-00-00 - 2001 (Produción)
Libro diaro do Rexistro Civil (1967-1998)
18
Eleccións de cargos do Xulgado de Paz (1989-1994)
1.079/1
Eleccións de cargos do Xulgado de Paz.
Concello de Pazos de Borbén
Expediente de subvención da Consellería de Xustiza para gastos de funcionamento do Xulgado de Paz
1.152/16
Expediente de subvención da Consellería de Xustiza, Interior e Administración Local para sufragar os gastos de funcionamento do Xulgado de Paz.
Expediente de arrendamento de edificio municipal para oficina de correos e xulgado de paz (1977)
134/31
Expediente de arrendamento de edificio municipal para oficina de correos, vivenda do administrador, xulgado de paz, etc. na rúa Primo de Rivera.
Expediente relativo á agrupación de secretarías de Xulgado de Paz
2.650/1
Expediente relativo á agrupación de secretarías de Xulgado de Paz.
Expediente de subvención do Ministerio de Xustiza para o funcionamento dos Xulgados de Paz (1993)
1.647/8
Expediente de subvención do Ministerio de Xustiza para o funcionamento dos Xulgados de Paz.
Expediente da obra do edificio do Xulgado de Paz (1997-2004)
1.184/1
Expediente da obra do edificio do Xulgado de Paz. Subvencionado pola Dirección xeral de Xustiza e Administración Local. Consellería de Xustiza. Interior e Relacións Laborais ao Concello de Barro. Contén: proxecto.
Concello de Barro
Expediente de provisión da praza de secretario de Xulgado de Paz de Pilar Paz Lede (1996)
921/4
Expediente sobre provisión da praza de secretario de Xulgado de Paz de Pilar Paz Lede para Ribadumia.
Expediente de contratación para equipamento das dependencias do Xulgado de Paz de Poio
5.749/10
Expediente de contratación para equipamento das dependencias do Xulgado de Paz de Poio.
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE MONDARIZ
ES.GA.36030.AXP.MON.
1871-00-00 - 2018-02-12 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1946, criminal dende 1934 e gobernativa dende 1908, ou de eleccións dende 1967. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Mondariz
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE MORAÑA
ES.GA.36032.AXP.MOR.
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1908, criminal dende 1908 e gobernativa dende 1905, ou de eleccións dende 1908. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Moraña
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE POIO
ES.GA.36041.AXP.POI.
1847-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1847, criminal dende 1859 e gobernativa dende 1868, ou de eleccións dende 1907. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Poio
ADMINISTRACIÓN
1
1866-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
XULGADO
2
1840-00-00 - 2017-03-10 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
ADMINISTRACIÓN
1
1873-00-00 - 2017-03-09 (Produción)
A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE SALVATERRA DE MIÑO
ES.GA.36050.AXP.SALV.
1841-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1864, criminal dende 1962 e gobernativa dende 1914, ou de eleccións dende 1989. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Xulgado de paz de Salvaterra de Miño
Libro rexistro de asuntos gobernativos (1945-1962)
48/10
Libro de asuntos gobernativos.
Conciliacións
1
Libro rexistro de asuntos que devindican dereitos
12
Libro rexistro de asuntos civís
14
Libro rexistro de exhortos civís
13
Libro rexistro de tutelas
21
1947-1958 (Produción)
Libro rexistro de asuntos criminais
1
Documentación de penados
15
Responsabilidade civil
59
1941 - 1967-00-00 (Produción)
Tribunais de responsabilidades políticas
63
XULGADO
2
1863-00-00 - 1999-00-00 (Produción)
Documentación xerada polo Xulgado de Paz existente en cada concello, escala básica da administración xudicial encargada de causa menores tanto civís, como criminais ou gobernativas. Recolle ademais todo o conxunto documental derivada da xestión administrativa do Xulgado e rexistro Civil, do seu persoal e do seu control económico e funcional.
Libro rexistro de ordes, circulares e comunicacións
6