Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
40.980/2. Expedientes de sesións do Consello de Administración- Consello Reitor (2005)
Expedientes de sesións do Consello de Administración- Consello Reitor (2005)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.40.980/2
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración- Consello Reitor (2005)
Data(s) 2005 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido CONSELLO DE ADMINISTRACIÓN / REITOR Expedientes das sesións e borradores das actas. Sesión data: 16 / 12 / 2005 Orde do día: 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Adxudicación do contrato de subministración de equipos e sistemas.... consistente na adquisición e mantemento dun equipo "blade" e sistema "windows 2003 server enterprise". 3º. Subvención ao Concello de Tui para o financiamento de traballos para a actualización de terreos rústicos. 4º. Delegación do Concello de Tui da xestión da liquidación definitiva de ICIO e do IIVTNU (plusvalía). 5º. Delegación do Concello da Cañiza da xestión, liquidación e recadación das Multas de Tráfico. 6ª. Delegación do Concello de Baiona da Recadación e Inspección da liquidación definitiva do ICIO e da liquidación definitiva das licenzas de obra. 7º. Necesidade da creación dunha Unidade de Multas Tráfico. 8º. Aprobación do expediente de contratación do arrendamento dun novo local para a oficina periférica da Comarca do Deza. 9. Rogos e preguntas.
Ãrea de notas
Nota