Fondos
-
5. ÓRGANO DE XESTIÓN TRIBUTARIA E RECADACIÓN DE RECURSOS LOCAIS (ORAL)
-
3. Expedientes de sesións do Consello de Administración (1994-2017)
22.239/6. Expedientes de sesións do Consello de Administración (2002)
Expedientes de sesións do Consello de Administración (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO.1.4.5.1.3.22.239/6
Título Expedientes de sesións do Consello de Administración (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Deputación de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Consello de administración Expedientes de sesións e borradores de actas Concepto: Sesión do Consello de Administración. Sesión data:21/2/02 1º. Lectura e aprobación, se procede, da acta da sesión anterior. 2º. Dar conta da reunión da comisión de seguimento do convenio de colaboración catastral e da incorporación definitiva ao mesmo de varios concellos. 3º. Aprobación das bases de axudas a estudos para o curso 2002-2003. 4º. Comunicación da Xerencia Territorial do Catastro que ordena a obtención de valores de mercado inmobiliario dos concellos de Lalín e Poio. 5º. Delegación do concello da Lama da recadación de taxas. 6º. Presupostos de mantemento e facturas. 7º. Adhesión do concello de Caldas ao convenio de Xestión catastral. 8º. Rogos e preguntas. Ano 2002.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Acta España Galicia Pontevedra Lama, A