Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
GOBERNO
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36006.AMANC.SAL.1
Título GOBERNO
Data(s) 1986-2005 (Creación) 1986-00-00 - 2005-00-00 (Produción)
Volume e soporte 8 unidades de instalación con 42 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade do Salnés
Área de contido e estrutura
Organizació
Esta sección, GOBERNO, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 1.- GOBERNO 1.1.- MANCOMUNIDADE 1.1.1.- Asemblea Xeral 1.1.2.- Cargos da Mancomunidade 1.1.3.- Estatutos 1.1.4.- Libro de actas da Comisión Xestora 1.1.5.- Expedientes da Comisión Xestora 1.1.6.- Expedientes de sesións do Pleno 1.1.7.- Libro de actas do Pleno 1.1.8.- Ordenanzas e regulamentos 1.1.9.- Mocións 1.1.10.- Convenios 1.1.11.- Expedientes de división territorial 1.2.- PRESIDENTE 1.2.1.- Decretos. Resolucións 1.2.2.- Certificacións e informes 1.2.3.- Expedientes de protocolo 1.2.4.- Expedientes xudiciais da Presidencia 1.3.- COMISIÓN DE GOBERNO/XUNTA DE GOBERNO 1.3.1.- Expedientes de sesións da Comisión de Goberno 1.3.2.- Libro de actas da Comisión de Goberno 1.3.3.- Expedientes de sesións da Xunta de Goberno 1.3.4.- Libro de actas da Xunta de Goberno 1.4.- COMISIÓNS INFORMATIVAS E ESPECIAIS 1.4.1.- Expedientes de sesións das Comisións Informativas e Especiais 1.4.2.- Libro de actas das Comisións Informativas e Especiais
Ãrea de notas
Nota