Fondos
3. Expedientes de protocolo
Expedientes de protocolo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36006.AMANC.SAL.1.2.3
Título Expedientes de protocolo
Data(s) 2004-2005 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 1 agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade do Salnés
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Agrupación de series que plasman o conxunto de actuacións que se seguen para conceder as diferentes distincións honoríficas (Fillo Predilecto, Adoptivo, Membro Honorario da Corporación…) atendendo aos méritos, calidades e circunstancias singulares que concorren no interesado. Xunto a elo poden atoparse os propios regulamentos para esta concesión e tódolo relacionado coa actividade protocolaria da institución, entre eles os expedientes de irmanamento, os expedientes de actos públicos, libros de sinaturas, os expedientes de denominación de rúas, fotografías de actos públicos, notas de prensa... En moitas ocasións recollen fotografías, recortes de prensa, publicacións ou información diversa sobre os actos públicos.
Ãrea de notas
Nota