ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Expedientes de persoal

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36006.AMANC.SAL.2.4.2

  • Título Expedientes de persoal

  • Data(s) 1991-2002 (Creación)

  • Volume e soporte 9 unidades de instalación con 35 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos á mancomunidade. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición