Fondos
Documentación de auga
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36006.AMANC.SAL.3.3.1
Título Documentación de auga
Data(s) 1991-1996 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 2 agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade do Salnés
Área de contido e estrutura
Alcance e contido O abastecemento de auga ós veciños é unha función básica de todo concello dada a importancia deste elemento en tanto que produto de consumo de primeira necesidade. Polo tanto, esta agrupación documental está destinada a recoller aquela documentación referida a abonos ó servizo de abastecemento de auga cando se tramiten independentemente ( documentación da empresa que ten adxudicado o servizo de subministro de auga, contratos de los abonados, altas, baixas…). Exclúense aquela documentación referente a obras de traídas de auga (3.1.3.), solicitudes de licencias de enganche á rede de abastecemento (3.1.4.) e padróns fiscais de cobro de taxas públicas por prestación do servizo incluíndo altas e baixas (4.2.), así como os partes de inspección de augas (3.6. e contratación do servizo (2.6.).
Ãrea de notas
Nota