Rexistros actuais: 1.624.798
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
MANCOMUNIDADE
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36740.AMANC.BM.1.1
Título MANCOMUNIDADE
Data(s) 1990-2006 (Creación) 1990-2006 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 10 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño
Área de contido e estrutura
Organizació
Esta 1ª división de sección, MANCOMUNIDADE, está organizada nas seguintes series documentais: 1.- GOBERNO 1.1.- MANCOMUNIDADE 1.1.1.- Asemblea Xeral 1.1.2.- Cargos da Mancomunidade 1.1.3.- Estatutos 1.1.4.- Libro de actas da Comisión Xestora 1.1.5.- Expedientes da Comisión Xestora 1.1.6.- Expedientes de sesións do Pleno 1.1.7.- Libro de actas do Pleno 1.1.8.- Ordenanzas e regulamentos 1.1.9.- Mocións 1.1.10.- Convenios 1.1.11.- Expedientes de división territorial
Ãrea de notas
Nota