Fondos
PATRIMONIO
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36740.AMANC.BM.2.3
Título PATRIMONIO
Data(s) 1992-2007 (Creación) 1992 - 2007-00-00 (Produción)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 12 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo da Mancomunidade Intermunicipal do Baixo Miño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta 1ª División de Sección contén documentos da realidade patrimonial da mancomunidade e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades municipais e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens, propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades municipais.
Organizació
Esta 1ª División de Sección, PATRIMONIO, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 2.- ADMINISTRACIÓN 2.3.- PATRIMONIO 2.3.1.- Expedientes xerais de patrimonio 2.3.2.- Expedientes de arrendamentos 2.3.3.- Expedientes de alleamentos e cesións 2.3.4.- Expedientes de compras
Ãrea de notas
Nota