Fondos
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SF083. 2.1.5. Xestión das obras da corporación municipal e de infraestrutura
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SF085. 2.1.5.2. Construción e mantemento dos equipamentos municipais ou de uso público
918/2. Expediente da 1ª fase de proxecto de cemiterio de Mañó (1956)
Expediente da 1ª fase de proxecto de cemiterio de Mañó (1956)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF083.SF085.S0667.918/2
Título Expediente da 1ª fase de proxecto de cemiterio de Mañó (1956)
Data(s) 1956 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Documentación antigamente arquivada na U/I 918/2 e 2198/6. A 2016-11-24 descobrimos que se trataba de dúas partes dun mesmo expediente e decídese unificar baixo a mesma U/I.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido 1ª Fase do Proxecto de cemiterio en Mañó, Quintela. Contén: .- Expediente administrativo de contratación .- Documento nº 1: Memoria .- Documento nº 2: Planos .- Documento nº 3: Prego de condicións .- Documento nº 4: Presuposto .- Documento nº 5: Expediente de expropiación forzosa
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Nota