Rexistros actuais: 1.618.263
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.366/2. Expediente de adquisición dunha fotocopiadora para as oficinas municipais (1971)
Expediente de adquisición dunha fotocopiadora para as oficinas municipais (1971)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36040.AM.PORT.2.GF001.F0003.SF030.S0282.1.366/2
Título Expediente de adquisición dunha fotocopiadora para as oficinas municipais (1971)
Data(s) 1971 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Portas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición dunha fotocopiadora para as oficinas municipais a E. Cervelo de Vilagarcía de Arousa
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Adquisición de bens España Galicia Pontevedra Portas