Rexistros actuais: 1.618.906
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
ES.GA.36031.AM.MONBAL.3. CONCELLO DE MONDARIZ-BALNEARIO (FUNCIONAL)
1.016/21. Expediente de solicitude de autorización para celebración das festas do Carme nos Xardíns do Gran Hotel (2016)
Expediente de solicitude de autorización para celebración das festas do Carme nos Xardíns do Gran Hotel (2016)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36031.AM.MONBAL.3.GF003.F0011.SF117.S0928.1.016/21
Título Expediente de solicitude de autorización para celebración das festas do Carme nos Xardíns do Gran Hotel (2016)
Data(s) 2016 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mondariz-Balneario
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 441/2016 Expediente de solicitude de autorización para celebración das festas do Carme nos Xardíns do Gran Hotel. Solicitante: Comisión de Festas do Carme.
Ãrea de notas
Nota