Rexistros actuais: 1.640.541 
  Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523 
 Fondos
-  
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
 1.493/5. Expediente de contratación para o acondicionamento e equipamento do Centro Municipal da Muller (2001)
Expediente de contratación para o acondicionamento e equipamento do Centro Municipal da Muller (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AM.POR.2.GF001.F0003.SF026.S0239.1.493/5
Título Expediente de contratación para o acondicionamento e equipamento do Centro Municipal da Muller (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal do Porriño
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación para o acondicionamento e equipamento do Centro Municipal da Muller.
Ãrea de notas
Nota