Rexistros actuais: 1.625.156
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
3.577/12. Expediente de decreto de alcaldía de recoñecemento de obrigas correspondentes ás retribucións do persoal
Expediente de decreto de alcaldía de recoñecemento de obrigas correspondentes ás retribucións do persoal
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36048.AM.ROS.2.GF001.F0006.SF055.SF057.S0411.3.577/12
Título Expediente de decreto de alcaldía de recoñecemento de obrigas correspondentes ás retribucións do persoal
Data(s) 2012 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal do Rosal
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de decreto de alcaldía de recñecemento de obrigas correspondentes ás retribucións do persoal do concello polos gastos á Seguridade Social, exercicio 2012. Contén: - Informe intervención nóminas exercicio 2012.
Ãrea de notas
Nota