Rexistros actuais: 1.625.196
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
14.025/1. Expediente de contratación do servizo de conservación e mantemento de contenedores soterrados
Expediente de contratación do servizo de conservación e mantemento de contenedores soterrados
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF001.F0003.SF029.S0267.14.025/1
Título Expediente de contratación do servizo de conservación e mantemento de contenedores soterrados
Data(s) 2012 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 4/12. Expediente de contratación do servizo de conservación e mantemento de contenedores soterrados. Adxudicatario: Formato Verde, S.L.
Ãrea de notas
Nota