Rexistros actuais: 1.638.816
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
13.943/1. Expediente de remisión de documentación das subvencións recoñecidas destinadas á prestación de servizos sociais: Plan Concertado 2002
Expediente de remisión de documentación das subvencións recoñecidas destinadas á prestación de servizos sociais: Plan Concertado 2002
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36051.AM.SAN.2.GF003.F0013.SF125.S0964.13.943/1
Título Expediente de remisión de documentación das subvencións recoñecidas destinadas á prestación de servizos sociais: Plan Concertado 2002
Data(s) 2002-2003 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Sanxenxo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de remisión de documentación xustificativa das subvencións recoñecidas pola Consellería de Asuntos Sociais destinadas á prestación de servizos sociais polas Corporacións Locais: Plan Concertado 2002.
Ãrea de notas
Nota