Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
2.809/6. Expediente de solicitude de autorización para celebración de Festa por Comisión de Festas da Virxe do Carme
Expediente de solicitude de autorización para celebración de Festa por Comisión de Festas da Virxe do Carme
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36009.AM.CAÑ.2.GF003.F0011.SF117.S0929.2.809/6
Título Expediente de solicitude de autorización para celebración de Festa por Comisión de Festas da Virxe do Carme
Data(s) 2017 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Cañiza
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de autorización para celebración de Festa. Solicitante: Comisión de Festas da Virxe do Carme. Representante: José Puga Rodríguez. Lugar: Randufe (As Achas). Data: 15 e 16 de xullo. Contén: - Expediente de solicitude para botar foguetes.
Ãrea de notas
Nota