Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
2.490/1. Documentación relativa á tramitación administrativa do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM)
Documentación relativa á tramitación administrativa do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36053.AM.SOU.2..GF002.F0007.SF079.S0611.2.490/1
Título Documentación relativa á tramitación administrativa do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM)
Data(s) 2013-2017 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Soutomaior
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente da tramitación administrativa do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM). - Aprobación inicial (15/11/2013). - Aprobación provisional (05/02/2016). - Aprobación definitiva (13/03/2017). Contén: - CD's PXOM, documentación para aprobación definitiva (Pleno 03/02/2017).
Ãrea de notas
Nota