Fondos
2.083/2. Expediente de solicitude de homologación de "Actividades de xestión administrativa" "Operacióins auxiliares de servizos administrativos"
Expediente de solicitude de homologación de "Actividades de xestión administrativa" "Operacióins auxiliares de servizos administrativos"
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36025.AM.LAM.2.GF003.F0013.SF125.S0974.2.083/2
Título Expediente de solicitude de homologación de "Actividades de xestión administrativa" "Operacióins auxiliares de servizos administrativos"
Data(s) 2013-2015 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Lama
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 420/2013. Expediente de solicitude de homologación de "Actividades de xestión administrativa", "Operacióins auxiliares de servizos administrativos", "Atención sociosanitaria en institucións sociais" e "Atención sociosanitaria no domicilio". Contén: - Memorias. - Planos.
Ãrea de notas
Nota