Rexistros actuais: 1.644.236
Obxectos dixitais dispoñibles: 506.162
Fondos
2.087/3. Documentación do ADL. Solicitude de documentación requerida para o Programa de Cooperación do ano 2011
Documentación do ADL. Solicitude de documentación requerida para o Programa de Cooperación do ano 2011
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36025.AM.LAM.2.GF001.F0005.SF053.S0406.2.087/3
Título Documentación do ADL. Solicitude de documentación requerida para o Programa de Cooperación do ano 2011
Data(s) 2015 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Lama
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación do ADL: solicitude de documentación requerida para o Programa de Cooperación do ano 2011.
Contén:
- Nómina de Jesús Benjamín Muíños Cal.
- Modelos TC1 e TC2.
Ãrea de notas
Nota