Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.488/5. Incumprimento dos horarios de atención ao público establecidos no contrato vixente
Incumprimento dos horarios de atención ao público establecidos no contrato vixente
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.8.488/5
Título Incumprimento dos horarios de atención ao público establecidos no contrato vixente
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Denunciante: Concello de Redondela. Asunto: Incumprimento dos horarios de atención ao público establecidos no contrato vixente e incumprimento da obriga de acuse diario de recibo dos emails de comunicación de incidencias remitidos polo concello. Denunciado: Urbaser, S.A.
Ãrea de notas
Nota