Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
8.422/15. Expediente de solicitude de información urbanística de María Gloria Acosta Álvarez
Expediente de solicitude de información urbanística de María Gloria Acosta Álvarez
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF081.S0629.8.422/15
Título Expediente de solicitude de información urbanística de María Gloria Acosta Álvarez
Data(s) 2012 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Forma do ingreso Transferencia nº: 150/2016
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitante: María Gloria Acosta Álvarez. Asunto: Solicita información urbanística. Lugar: Camiño das Regueiras, Cabanas - Trasmañó. Expediente nº 2012000851.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra Redondela Trasmañó (San Vicente) Cabanas (Trasmañó)