Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
8.429/19. Expediente de solicitude de información urbanística de Manuel Álvarez Cruz
Expediente de solicitude de información urbanística de Manuel Álvarez Cruz
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF081.S0629.8.429/19
Título Expediente de solicitude de información urbanística de Manuel Álvarez Cruz
Data(s) 2016 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Forma do ingreso Transferencia nº: 1.284/2018
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitante: Manuel Álvarez Cruz. Asunto: Solicitude de información urbanística. Lugar: Camiño Mouriño, nº 6 - Chapela. Expediente nº 4775/2016.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra Redondela Chapela (San Fausto)