Rexistros actuais: 1.617.784
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
8.429/30. Expediente de solicitude de información urbanística de José Carlos Diz Miguélez
Expediente de solicitude de información urbanística de José Carlos Diz Miguélez
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF081.S0629.8.429/30
Título Expediente de solicitude de información urbanística de José Carlos Diz Miguélez
Data(s) 2016 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Forma do ingreso Transferencia nº: 1.295/2018
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Solicitante: José Carlos Diz Miguélez. Asunto: Solicitude de información urbanística. Lugar: Estrada de Papo Roxo, nº 8 - Chapela. Expediente nº 5202/2016.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Información urbanística España Galicia Pontevedra Redondela Chapela (San Fausto)