Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.733/13. Expediente de contratación nº 2017/03 de subministración dunha "Retroexcavadora de segunda man para o departamento de Vías e obras"
Expediente de contratación nº 2017/03 de subministración dunha "Retroexcavadora de segunda man para o departamento de Vías e obras"
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36020.AM.AGO.2.GF001.F0003.SF026.S0239.1.733/13
Título Expediente de contratación nº 2017/03 de subministración dunha "Retroexcavadora de segunda man para o departamento de Vías e obras"
Data(s) 2017 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Agolada
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente Gestiona 245/2017 e 522/2017. Expediente de contratación nº 2017/03 de subministración dunha "Retroexcavadora de segunda man para o departamento de Vías e obras". Adxudicatario: Talleres Ventosa, S.L.
Ãrea de notas
Nota