ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Expediente sesión de Pleno Ordinario 25/02/2013

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.1.1.5.17.385/2

  • Título Expediente sesión de Pleno Ordinario 25/02/2013

  • Data(s) 2013 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. 80 follas

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente sesión de Pleno Ordinario 25/02/2013. Asuntos: 1. Aprobación, se procede, da acta das sesión anterior de data 28 de xaneiro de 2013. 2. Dación de conta das Resolucións da Alcaldía do mes de xaneiro de 2013. 3. Toma de coñecemento da renuncia ao cargo de Concelleira presentada por Dona Marta Rodríguez Arias. 4. Toma de coñecemento da designación de voceiras do grupo político municipal do Partido Popular. 5. Toma de coñecemento do Decreto da Alcaldía sobre designación de Tenentes de Alcalde. 6. Toma de coñecemento dos informes de Intervención e Tesouraría en virtude do disposto na Lei 15/2010, de 5 de xullo, de medidas de loita contra a morosidade nas operacións comerciais (4º trimestre de 2012). 7. Declaración do Consello Local da Muller sobre o día 8 de marzo, Día Internacional das Mulleres. 8. Aprobación, se procede, da Moción presentada polo grupo político municipal do BNG polo 8 de marzo de 2013, Día Internacional das Mulleres. 9. Aprobación, se procede, da Moción presentada polo grupo político municipal do BNG para a creación dunha ordenanza municipal para as instalacións de telecomunicacións a través de ondas electromagnéticas. 10. Aprobación, se procede, da Moción presentada polo grupo político municipal de EU sobre os accesos ao Hospital Comarcal do Salnés. 11. Comparecencia do Concelleiro Delegado de Cultura e Xuventude para informar do acontecido o día 30 de decembro de 2012 no Auditorio Municipal. 12. Interpelación presentada polo grupo político municipal de EU. 13. Rogos e preguntas.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición