Fondos
2.154/15. Expediente de certificación de baixas no inventario de bens e rectificación de inventario de bens a 31 de decembro de 1979
Expediente de certificación de baixas no inventario de bens e rectificación de inventario de bens a 31 de decembro de 1979
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36025.AM.LAM.2.GF001.F0005.SF047.S0370.2.154/15
Título Expediente de certificación de baixas no inventario de bens e rectificación de inventario de bens a 31 de decembro de 1979
Data(s) 1979-1981 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Lama
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de certificación do Secretario do Concello da Lama de baixas no inventario de bens en 1979, rectificación inventario de bens a 31 de decembro de 1979, rectificación de inventario de bens a 31 de decembro de 1980 e conta de administración do patrimonio do exercicio 1980.
Ãrea de notas
Nota