Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
597/20. Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música)
Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.4.1.3.597/20
Título Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música)
Data(s) 1953-1983 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 40 páxinas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expedientes de persoal municipal de Marcelo González García (director banda de música). Contén: - Expediente de supresión de praza por falecemento. - Expediente de pensión de viuvez (Ángela Monedero Rodríguez) e gastos de sepelio. - Solicitudes anticipos, licenzas, vacacións...
Ãrea de notas
Nota