Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.651/1. Expediente de subministración, implantación e asistencia de programas de xestión municipal (2001)
Expediente de subministración, implantación e asistencia de programas de xestión municipal (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.651/1
Título Expediente de subministración, implantación e asistencia de programas de xestión municipal (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende Secretaría o 2013-07-31
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación de alugeuiro con opción de compra de implantación e asistencia de programas de xestión municipal. Ano 2001 Contén: > Presuposto de Garpe Copistería Digital de máquina copiadora de planos (2001)
Ãrea de notas
Nota