Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
8.664/1. Expediente de subministración de fotocopiadoras para servizos sociais e para planta baixa do Concello adxudicada a favor de NEA (2009)
Expediente de subministración de fotocopiadoras para servizos sociais e para planta baixa do Concello adxudicada a favor de NEA (2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.8.664/1
Título Expediente de subministración de fotocopiadoras para servizos sociais e para planta baixa do Concello adxudicada a favor de NEA (2009)
Data(s) 2009-2014 (Produción)
Volume e soporte 2 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Transferido dende o Almacén de material o 2020-03-11.Transferencia nº 1054/2020 Devolución de fianza transferida o 2021-01-27, transferencia nº 101/2021
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente C-90059 Expediente de contratación arrendamento de fotocopiadoras para servizos sociais e para planta baixa do Concello: NEA. Contén: .- Devolución de fianza (2014)
Ãrea de notas
Nota